Gå til innhold

Folk har ikke tid til noe som helst

Anbefalte innlegg

Jeg presanterer meg med navn, og får da navn i retur. Det er mot all sunn fornuft å fly rundt å presantere seg som "SierDuDet", "Flisa", "Conan" etc.

Men enkelte tvilholder på sitt nick, og synes det er fryktelig skummelt å skulle si sitt fornavn til "nettfolk".

Go figure...

Disse må jo være gale, og er det sikkert også.

Jeg mener... her ser man skapningen sitt utseende, men fornavnet får man ikke...

Jaja...

Hadde vært kult og bare presantert seg med eget navn og droppet nicket også..?

Da kunne det blitt spekulert litt!!

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

30

• Carlina

22

• flisa

7

• Altman

5

Mest aktive i denne tråden

Dessverre... her flyr tiden... vi snakkes!

Forresten, hvorfor i all verden har du holdt på med natte- og helgejobbing hvis du ikke 'må'?? Gå heller ned et hakk eller to i levestandard hvis det er det saken gjelder. Og lev.

Laidback

Nå var det vel det jeg mente, da

"Husk at det er ingen som takker deg i ettertid om du sliter seg ut på jobb. Det er ikke verdt det", sa min mor.

Har du noensinne hørt om noen som på dødsleiet har sagt; "Skulle ønske jeg tilbragte mer tid på kontoret"...

Nei, livet er her og nå. Jeg har faktisk forstått det (endelig) og lever mer eller mindre i nuet:-) Deilig!!!

Det verste er at folk lever i fremtiden; "neste år skal jeg..", "når bare denne perioden er over får jeg bedre tid.." osv..

Det er virkelig synd.. Både det at man aldri er mentalt tilstede der man er fysisk (tenker på hva man mååå gjøre etter at middagen er fortært) og at man ikke tar seg sammen og nyter livet her og nå.

Det er nå livet er:-)

Og husk: "det er omvegene som beriker ens liv".

Okei, så ble jeg litt revet med her, men dette engasjerer meg!

Fint at du tar tak i livet ditt nå -lykke til:-)

Annonse

Hadde vært kult og bare presantert seg med eget navn og droppet nicket også..?

Da kunne det blitt spekulert litt!!

Hehe, jeg har hørt det flere ganger:

Heeeeeeeeeeeeei, Jeg VISSTE at du var SDD med eeeeeeeeeeeeeeeen gang jeg så deg...

Vet ikke hvordan jeg skal tolke sånt, jeg...

Ikke så bra, tror jeg...:)

Hehe, jeg har hørt det flere ganger:

Heeeeeeeeeeeeei, Jeg VISSTE at du var SDD med eeeeeeeeeeeeeeeen gang jeg så deg...

Vet ikke hvordan jeg skal tolke sånt, jeg...

Ikke så bra, tror jeg...:)

Jeg tror nok jeg skulle plukket deg ut rimelig hurtig også....Hvis det hadde vært tvil, kan det hende jeg hadde kjent i buksa di for å få det bekreftet...he he he he

Jeg tror nok jeg skulle plukket deg ut rimelig hurtig også....Hvis det hadde vært tvil, kan det hende jeg hadde kjent i buksa di for å få det bekreftet...he he he he

Hehe, det skal godt gjøres å kjenne igjen en fyr på bakgrunn av innlegg her. Bare så det er sagt :)

Ja, jeg synes det er rart at folk har så dårlig tid hele tiden. Det har ikke jeg!! Enda jeg jobber turnus, med natte- helge og kveldsjobbing og har to barn....jeg har alltid tid til å være sammen med venner, men husarbeid og rydding blir nesten aldri gjort1 *s*

I helgene har vi alltid tid til å surre rundt i skogen i timesvis men avisene får jeg ikke lest...tror dette er et prioriteringspørsmål (som alt annet), derfor blir jeg nesten lei meg jeg når folk ikke har "tid" til å treffes...

Annonse

Man snakker ikke med alle sammen, og dessuten husker man jo igjen ansiktet.

Samma hva de heter, vel, men jeg har i hvertfall aldri presantert meg som SierDuDet.

Først fornavn, og spør de, noe de aldri gjør (kanskje jeg ser ut som en SDD?) så svarer jeg.

Enkelt og greit :)

Mener du sa bare fornavnet ditt første gang jeg hilste på deg, men du var rask til å komme med nicket også. Jeg så sikkert ut som DET spørsmålstegnet, da... ;)

At jeg vet meget vel hvordan du ser ut,uten å ha sett deg...:))

Selvsagt :)

Hvem ga deg bilde av meg da? Ikke det at det gjør noe, for jeg begynner å bli vandt til at de går på rundgang.

Fikk du den selvportrettet av meg med ereksjon, eller var det orginalbildet du fikk? :)

Mener du sa bare fornavnet ditt første gang jeg hilste på deg, men du var rask til å komme med nicket også. Jeg så sikkert ut som DET spørsmålstegnet, da... ;)

Ja, du så ut som et ekstremt spørsmålstegn den kvelden, og det lyste regelrett alkohol av deg :)

Neida, jeg falt jo bare helt i grus når jeg så den vakre blondinen som kom inn og ikke så ut til å kjenne så mange, så jeg var selvsagt ikke veldig avvisende når du hilste :)

Jeg har fortsatt et bilde av deg her, hvor du sitter på fanget mitt og ser like edru ut som undertegnede gjorde :)

Ja, du så ut som et ekstremt spørsmålstegn den kvelden, og det lyste regelrett alkohol av deg :)

Neida, jeg falt jo bare helt i grus når jeg så den vakre blondinen som kom inn og ikke så ut til å kjenne så mange, så jeg var selvsagt ikke veldig avvisende når du hilste :)

Jeg har fortsatt et bilde av deg her, hvor du sitter på fanget mitt og ser like edru ut som undertegnede gjorde :)

Blond og blond... må ha vært solbleket da, i så fall. Nå er håret like mørkt som på Spaniabildene.

Jeg VAR i utgangspunktet edru da jeg kom på den festen, altså..! Hehe... Man skal jo ha det gøy også, og med så mange ukjente på en gang (jeg hadde aldri møtt noen!) måtte jeg jo bare drikke meg til mot!

Men jeg er billig i drift da.

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...