Gå til innhold

Folk har ikke tid til noe som helst

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke galt,men noe siden du sier jeg ikke akkurat gjør det enklere for meg selv...?kom igjen ut med det nå,ikke vær feig....

Tenker du på det jeg og du skriver??

Jeg tenker på ting du skriver om mannen din. Som at du ikke får lov av han til sånt.

DET ville jeg blitt pissed for, dersom jeg hadde lest det :)

Du sier ikke noe som tilsier at du ikke skulle kunne møte hvem du vil.

Fortsetter under...

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

30

• Carlina

22

• flisa

7

• Altman

5

Mest aktive i denne tråden

Jeg tenker på ting du skriver om mannen din. Som at du ikke får lov av han til sånt.

DET ville jeg blitt pissed for, dersom jeg hadde lest det :)

Du sier ikke noe som tilsier at du ikke skulle kunne møte hvem du vil.

Ok,nei det er nok det at han i utgangs punktet er veldig skeptisk til internett chatting..

Han sier ikke så mye om dol,men Eros hadde vært noe annet...Men der er jeg forøvrig enig!

Annonse

Ok,nei det er nok det at han i utgangs punktet er veldig skeptisk til internett chatting..

Han sier ikke så mye om dol,men Eros hadde vært noe annet...Men der er jeg forøvrig enig!

Det er mange som er skeptiske til chatting.

Jeg var det selv :)

Det er mange som er skeptiske til chatting.

Jeg var det selv :)

Jeg også,huff det ble litt mye fokusering på gubben nå ja...

Jeg har vært utrolig heldig for jeg har funnet en mann som er utrolig snill,bruker mye tid på barna og bærer meg på hendene,kommer ofte hjem med roser og er flittig i huset..Har absolutt ingenting å klage på i hele tatt.

Men jeg er nok en veldig rastløs og ikke bestandig like enkel person å ha med å gjøre,så jeg gir ham nok en del grå hår..;))

Jeg også,huff det ble litt mye fokusering på gubben nå ja...

Jeg har vært utrolig heldig for jeg har funnet en mann som er utrolig snill,bruker mye tid på barna og bærer meg på hendene,kommer ofte hjem med roser og er flittig i huset..Har absolutt ingenting å klage på i hele tatt.

Men jeg er nok en veldig rastløs og ikke bestandig like enkel person å ha med å gjøre,så jeg gir ham nok en del grå hår..;))

Den rodde du pent i land om han leser her :)

Neida, du høres da veldig lykkelig ut også, og det er flott at du har en sånn mann! :)

Men du... han bærer deg på hendene? Når han går på hendene? Han jobber ikke på Arnardo?

:)

Hehe, jeg kan aldri ha husket å ha blitt omtalt som kjekk før jeg gikk på dol-treff... Noe rart med dol-damer, tror jeg :)

Men du... den andre gutten? Det var Magnus, ikke sant?

Alle sier at han er så kjekk :)

Det stemmer at de dro ned med Chloe og mannen - den eneste fyren som nådde min høyde i forhold til beruselse - det husker jeg :)

Pøh! Du var ikke i stand til å gjøre en slik bedømmelse, lille venn!

Ærlig talt, asså!

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...