Gå til innhold

I en rosa helikopter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli sprø av den sangen! Har hørt den talløse ganger siden i går - Amalie var på platebutikk sammen med morfar, det gikk som det måtte gå! Hun er helt fortapt i den sangen, nekter å høre på noen andre sanger, skal bare høre på den gang etter gang etter gang etter gang.....Men så lenge snuppa er fornøyd så må vel mamma'n være fornøyd også- er glad for all interesse hun viser for musikk jeg!

Fortsetter under...

Gjest mislykket
Skrevet

Synes den sangen både er fengende og rytmisk behagelig...

Og så er jo de to som synger også flink til å danse.

*s*

Skrevet

Ungene her i huset (2 og 5 år) er også helt på tuppa etter "Rosa helikopter". Her danses og synges det dagen lang. Jeg er jaggu glad for at jeg bruker høreapparater som kan slåes av og stenge lyden ute innimellom ;o)

Medfølende hilsen fra

Skrevet

Et. Det heter et.

Svensk kanskje. Da heter det en. En.

Annonse

Skrevet

hehehe, ja den er populær hos treåringen her i huset også! Litt enerverende i lengden, men morsomt når ungene er interessert i musikk da..:-)

Skrevet

Svensk kanskje. Da heter det en. En.

Så du er svensk. Det forklarer alt;-)

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Åsså den sangen ! Er det tillatt med tortur i dette landet ? :-)

Skrevet

Så du er svensk. Det forklarer alt;-)

Jeg er ikke svensk, men jeg vet også at det på svensk heter "En rosa helikopter" :-)

Er glad mine dager som bosatt i hedningenes land er forbi!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...