Gå til innhold

Jaggu er han ikke muslim han også

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og hva har det å si egentlig? Med tanke på at islam er en av de største (om ikke den største) religionene i verden er vel sannsynligheten stor for at en større andel av forbrytere er muslimer enn f.eks. hinduister. Forøvrig var hverken Hitler, Timothy McVeigh eller Unabomber (for å nevne noen) muslimer, like fullt har de drept mange uskyldige mennesker. Tydelig at du har funnet deg et passende nick...

Gjest forutinntatt

Og hva har det å si egentlig? Med tanke på at islam er en av de største (om ikke den største) religionene i verden er vel sannsynligheten stor for at en større andel av forbrytere er muslimer enn f.eks. hinduister. Forøvrig var hverken Hitler, Timothy McVeigh eller Unabomber (for å nevne noen) muslimer, like fullt har de drept mange uskyldige mennesker. Tydelig at du har funnet deg et passende nick...

Heller forutinntatt enn Tornerose.

Det er fakta faen det jeg sier. Wake up and smell the coffee!

Gjest mislykket

Heller forutinntatt enn Tornerose.

Det er fakta faen det jeg sier. Wake up and smell the coffee!

...ja, konspirasjonsteorier har vi jo hatt lenge. Jødene... kommunister... muslimer. Lurer på hvem de neste blir.

Interessant er det jo fra feministisk hold lansert den teori at det er MENN som "den store faren for verden" - som kjent er jo de aller fleste lovbrytere menn...

Andre mulige fiendebilder? Hmmm jo - blant visse gay-movements er det jo heterofile mennesker som er "skurken".

Nei til heterostaten?

Forøvrig interessant at også KKK og andre rasister fyrer oppunder tanken om "den islamske trussel"...

Ja, ja...

Annonse

Gjest forutinntatt

Jeg spør igjen (men du valgte selvsagt å overse det), hvilken betydning har det om denne mannen er muslim?

Det har ingen betydning med hensyn til de menneskene som er drept. For dem spiller det nok ingen rolle lenger.

Poenget er at vi ikke behøver å føle oss helt på jordet fordi mange av oss er skeptiske til muslimer. Det viser seg gang på gang at det er med god grunn.

Det er ingen overdrivelse å påstå at de er overrepresentert i all faenskapen som foregår i verden for tiden.

Gjest forutinntatt

...ja, konspirasjonsteorier har vi jo hatt lenge. Jødene... kommunister... muslimer. Lurer på hvem de neste blir.

Interessant er det jo fra feministisk hold lansert den teori at det er MENN som "den store faren for verden" - som kjent er jo de aller fleste lovbrytere menn...

Andre mulige fiendebilder? Hmmm jo - blant visse gay-movements er det jo heterofile mennesker som er "skurken".

Nei til heterostaten?

Forøvrig interessant at også KKK og andre rasister fyrer oppunder tanken om "den islamske trussel"...

Ja, ja...

At det er mest menn som dreper er ikke noe nytt. Slik har det alltid vært. Det betyr ikke at alle menn dreper. Jeg mener heller ikke at alle muslimer dreper. Jeg mener bare at mange av de som dreper er muslimer.

Gjest mislykket

At det er mest menn som dreper er ikke noe nytt. Slik har det alltid vært. Det betyr ikke at alle menn dreper. Jeg mener heller ikke at alle muslimer dreper. Jeg mener bare at mange av de som dreper er muslimer.

...og nesten alle som dreper er menn. Så dersom det at "mange" (vel et relativt begrep) som dreper er muslimer skal få oss skeptisk til muslimer per se... hvor mye mer skeptisk burde ikke kvinner være til menn - sånn helt generelt?

Kanskje kvinner ikke burde inngå samliv med menn?

...om vi følger en "forutinntatt" logikk, iallfall...

M.

Gjest forutinntatt

...og nesten alle som dreper er menn. Så dersom det at "mange" (vel et relativt begrep) som dreper er muslimer skal få oss skeptisk til muslimer per se... hvor mye mer skeptisk burde ikke kvinner være til menn - sånn helt generelt?

Kanskje kvinner ikke burde inngå samliv med menn?

...om vi følger en "forutinntatt" logikk, iallfall...

M.

Synes du kler bedre å skrive endeløse synd-på-meg-selv-innlegg på Samliv. Det er mer DEG liksom.

Gjest mislykket

Synes du kler bedre å skrive endeløse synd-på-meg-selv-innlegg på Samliv. Det er mer DEG liksom.

...tja, det er vel kanskje mer behagelig (for deg) dersom jeg lar være å påpeke de mange logiske kortslutningene som forekommer i dine innlegg?

Annonse

Gjest klamydia

Dust? Er det noen som er dust så er det vel deg som har pådratt deg klamydia. Amatør!

Ikke diss klamydiaen min.

Poenget var (med t-skjeer) at av verdens mange kjente massemordere er ikke muslimer spesielt sterkt representert.

Hva var ditt poeng?

Nei til heterostaten?

Ja, ja...

Argumentasjonen virket så merkelig kjent...

Gjest Telle telle telle

Ikke diss klamydiaen min.

Poenget var (med t-skjeer) at av verdens mange kjente massemordere er ikke muslimer spesielt sterkt representert.

Hva var ditt poeng?

La oss se på 9 september. Hvor mange var med på aksjonene?

For å komme opp med et tall - så kan vi jo si 30 stk. inne i flyene. Da drepte de nesten 100 personer hver.

Du kommer høyt på lista over massemordere med det.

Å ja - muslimer var de også!

La oss se på 9 september. Hvor mange var med på aksjonene?

For å komme opp med et tall - så kan vi jo si 30 stk. inne i flyene. Da drepte de nesten 100 personer hver.

Du kommer høyt på lista over massemordere med det.

Å ja - muslimer var de også!

*ler*

Godt at du følger med. Terroraksjonen var 11. september!

Du kan sette den ned å regne ut hvor mange som ble drept av hver soldat fra USA, når de drepte 3 MILLIONER uskyldige sivile i Vietnam (i tillegg til soldater).

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...