Gjest sussi Skrevet 24. oktober 2002 Skrevet 24. oktober 2002 Heisann :-) Jeg har en tekst som jeg skal speilvende. Vet du hvordan jeg gjør det? På forhånd tusen takk for svar! Mvh 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 24. oktober 2002 Skrevet 24. oktober 2002 Er det på et papir? På en bilrute? På PC? Og hvilken programmvare i såfall? 0 Siter
Gjest sussi Skrevet 24. oktober 2002 Skrevet 24. oktober 2002 Er det på et papir? På en bilrute? På PC? Og hvilken programmvare i såfall? Jeg har en tekst som jeg har skrevet i Word. Den skal jeg speilvende før jeg skriver den ut på et ark. Mvh 0 Siter
Gjest Alphan Skrevet 24. oktober 2002 Skrevet 24. oktober 2002 Jeg har en tekst som jeg har skrevet i Word. Den skal jeg speilvende før jeg skriver den ut på et ark. Mvh Du speilvender inne i kontrollpanelet for skriveren. (den boksen som kommer opp når du velger "skriv ut") 0 Siter
Gjest sussi Skrevet 24. oktober 2002 Skrevet 24. oktober 2002 Du speilvender inne i kontrollpanelet for skriveren. (den boksen som kommer opp når du velger "skriv ut") Tusen takk :-) Prøvde det og det gikk jammen det også!! Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.