Gå til innhold

Er det egentlig grunn til å juble dersom Brann rykker ned?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal forhøre meg med Eggen,Brattseth og co om de ikke kan tape mot brann,så vi har noen å hate neste sesong...Jeg tviler at de går med på det,da de regner med stortap neste onsdag...;))

=o)

De taper ikke mot Brann.

Og det forundrer meg ikke om Moss vinner mot Stabæk.

Stabæk er vel for øvrig kapable som faktisk kan tape den kampen bare på faen :)

Kjenner du gutta?

De taper ikke mot Brann.

Og det forundrer meg ikke om Moss vinner mot Stabæk.

Stabæk er vel for øvrig kapable som faktisk kan tape den kampen bare på faen :)

Kjenner du gutta?

Nei jeg gjør ikke det,men begge mine brødre spilte i Rosenborg til rund fjorten.Den største spilte i mange år sammen med Roar strand,så de er vel på talefot når de treffes.....Men jeg har ett mega kjent søskenbarn da...he he. Alle her inne vet hvem det er hvis jeg hadde sagt navnet..

Nja.... Det kommer ann på hvor i Stavanger de er fra.

F.eks. er mange fra Jæren, helt umulige å forstå.

F.eks. en jeg bodde på rom med i militæret. Jeg forsto aldri en lyd av det han sa.

Trøndersk er ikke alltid like lett det heller.

Du har kanskje lagt merke ti at jeg nikker, sier mmmm, og smiler veldig mye når vi snakker sammen? :)

Trøndersk er da ei fullt forståelig dialekt...

Nei, det føler jeg ikke at man kan gjøre.

Ikke på linje med bergensere i sin helhet!

Selvsagt ikke på linje med bergensere. Men Lynbastionen eller hva supperådet kaller seg, er en forferdelig klysete gjen med stort hat-potensiale uansett.

Nei jeg gjør ikke det,men begge mine brødre spilte i Rosenborg til rund fjorten.Den største spilte i mange år sammen med Roar strand,så de er vel på talefot når de treffes.....Men jeg har ett mega kjent søskenbarn da...he he. Alle her inne vet hvem det er hvis jeg hadde sagt navnet..

Du får si det til meg engang :)

Kjenner noen av gutta på frisk. Men ikke godt. En av lagets største profiler er for øvrig en barndomsvenn av meg, dog har vi bare sporadisk kontakt når vi treffes, nå.

Ja, og så Pål Arne, da. Han står det jo om i avisa når han har vært på byen :)

Annonse

Du får si det til meg engang :)

Kjenner noen av gutta på frisk. Men ikke godt. En av lagets største profiler er for øvrig en barndomsvenn av meg, dog har vi bare sporadisk kontakt når vi treffes, nå.

Ja, og så Pål Arne, da. Han står det jo om i avisa når han har vært på byen :)

Skal si det en gang vi treffes på msn....;)Han pål arne er vel en del omdiskutert ja..;))

Selvsagt ikke på linje med bergensere. Men Lynbastionen eller hva supperådet kaller seg, er en forferdelig klysete gjen med stort hat-potensiale uansett.

Njau... jeg har hatt litt med den å gjøre, og da var de jæææææææææævla sinte, men det var forståelig.

Fuckings dommer...:)

De e de ishe....

*geiper*

Hilsen ei med blandings dialekt fra stavanger og haugesund !

Jeg har slekt i Haugesund, og det er litt vanskelig å skjønne det og. Likevel, stavangersk er mer likt dansk, og jeg står av og til bare som et spørsmålstegn. Skjønner fint lite!

Nja.... Det kommer ann på hvor i Stavanger de er fra.

F.eks. er mange fra Jæren, helt umulige å forstå.

F.eks. en jeg bodde på rom med i militæret. Jeg forsto aldri en lyd av det han sa.

Trøndersk er ikke alltid like lett det heller.

Du har kanskje lagt merke ti at jeg nikker, sier mmmm, og smiler veldig mye når vi snakker sammen? :)

Hehe... så det er derfor du alltid er så blid? Jaja.. uansett så er du veldig flink til å svare riktig! ;o)

Folk fra Jæren skjønner jeg fint. Ingera er et utmerket godt eksempel - itteno' problem å skjønne henne!

Annonse

Hehe... så det er derfor du alltid er så blid? Jaja.. uansett så er du veldig flink til å svare riktig! ;o)

Folk fra Jæren skjønner jeg fint. Ingera er et utmerket godt eksempel - itteno' problem å skjønne henne!

Bra du synes at jeg alltid er blid, da, og det er jeg jo :)

Da er vi for øvrig to stk! :)

Men nå er det heeeelg!

Snæiks :)

*Klemmer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...