Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert dersom ....

Anbefalte innlegg

Gjest tenke seg om

du og ei vennine skal prøve klær , og hun utbryter i det du står i trusa :

Nei , fysh så stygge de arrene var da ! Tør du å vise deg i bikini slik som det ?

Og hva syns mannen din ?

Greit hun er ei som sier alt rett ut , men noe kan en holde kjeft om !

Jada , jeg har glidlås-arr langs siden og nedover etter nyretransplantasjoner , men SÅ ille syns jeg ikke det ser ut!

Jeg ble bare paff og svarte at jeg ikke brydde meg om det og ei heller mannen min.

Men det sårer litt da ...

Burde jeg si at hun må tenke seg litt om fåør hun uttaler seg?

Vet det er mange som ikke liker henne på grunn av dette , men hun mener ikke noe vondt med det !

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78614-hvordan-hadde-dere-reagert-dersom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

For en slem venninne du har! Noe så meningsløst og stygt å si!

Jeg tror jeg hadde fyrt av noe skikkelig inne i prøverommet der, og dytta henne ut gjennom forhenget og kasta klærne hennes etter med et "Ojsann, beate, ramla du? Så leit!"

Arr har jeg aldri brydd meg om på folk. Har en venninne som har arr på kryss og tvers over ben og knær, etter tidligere fotballspilling og uttallige korsbånds- og leddbåndsoperasjoner og jeg vet ikke hva. Men hun spankulerer rundt i både shorts og korte skjørt sommeren gjennom. Hun bryr seg ikke, og da bryr egentlig ingen andre seg heller.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...