Gjest lyllio Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg kan også omstille spørsmålet, tåler dere å bli trakkasert av andre uten grunn? Ta f.eks det med å bli utskjelt av fremmede folk uten grunn. Jeg var nemlig ute og kjørte, og skulle fylle bensin. På bensinstasjonen sto det ingen biler, det var stor plass. Jeg skulle bare innom å kjøpe et brød, og jeg hadde unger i baksetet. Siden det ikke sto noen biler der, parkerte jeg helt inne ved inngangen, og passet på å ikke stå i veien for noen som evnt. skulle fylle bensin. Da jeg skulle gå inn, kom det en bil bak min, og en dame rullet opp vinduet. Hun ropte ut"Der sto du fint!" Tydelig vis forbannet og sint. Hun kunne fint kjøre forbi meg .Jeg ble veldig paff,og spurte om hun ikke kom forbi. Nei, hun skulle fylle luft i dekkene, og forlangte tydeligvis at jeg skulle flytte bilen slik at hun slapp bryet ved å kjøre forbi. Det lynte av øynene hennes, og så dirkete "krigersk"ut. Må innrømme at jeg blir litt redd slike folk, som helt uten videre kan få seg til å skjelle ut fremmede folk uten grunn. Så heldigvis besinnet jeg meg,da av hensyn til barna i bilen,og prøvde å unngå å diskutere med henne. Jeg kan bare forestille meg hva som hadde skjedd hvis jeg gjorde det jeg egetlig hadde lyst til, nemlig å sette henne på plass. Det skjer jo så mye blind vold, og så mye grusomt rundt omkring, at en bør vel være forsiktig med å krangle med slike folk? Hva hadde dere gjort i lignende tilfelle? Tåler dere å bli snakket til på denne måten, og tar igjen, eller prøver dere å unngå bråk med slike personer? Det jeg mener er at når en gjør noe så uskyldig, går det ann å spørre på en fin måte om jeg kunne flytte bilen.Ikke det at jeg hadde gjort det uansett, i et slikt tilfelle. Det førte jo til at hun måtte dreie rattet litt til høyre, og det skapte jo ingen problemer for henne. Jeg sto ikke i veien i det hele tatt. Når andre kommer borti lignende episoder, og føler seg dårlig behandlet og utskjelt,regner jeg med at de sørger for å si fra. Problemet er at jeg ikke tørr,fordi jeg føler meg såpass truet i utgangspunktet. Man vet jo ikke hvor sint en person kan bli. Dette mener jeg er skremmende. det som plager meg i ettertid er at jeg lar meg slev bli behandlet på denne måten , uten å sette ned foten. Andre som føler det på samme måten? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78616-hvor-mye-t%C3%A5ler-dere-av-d%C3%A5rlig-behandling-fra-andre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Det verste jeg vet er idioter som absolutt skal parkere like foran inngangen. Det er parkeringsplasser du kan bruke. Du er ikke handikappet og tåler å gå noen meter. Istedenfor velger du å stå i veien for folk som skal forbi eller inn på bensinstasjonen. Du fortjente å bli skjelt ut. Kanskje du har lært til neste gang? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78616-hvor-mye-t%C3%A5ler-dere-av-d%C3%A5rlig-behandling-fra-andre/#findComment-407221 Del på andre sider Flere delingsvalg…
conan Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg hadde gårt bort til skrikekjerringa, bøyd ned ved døren henne og sett henne rett inn i øynene mens jeg tar tak under på bilen hennes og løfter den opp og velter den over. Det ville frydet meg å se hvordan blikket hennes endrer seg fra sinne til frykt etterhvert som bilen hennes løfter seg fra bakken. ... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78616-hvor-mye-t%C3%A5ler-dere-av-d%C3%A5rlig-behandling-fra-andre/#findComment-407234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
silo Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jøss det er helt utrolig irriterende hvor frekt folk kan få seg til å oppføre seg! Har opplevd lignende situasjoner selv, men greier stort sett å beholde roen. Synes nemlig at jeg "vinner" ved å oppføre meg høflig og vennlig, slik at folk som ser på synes at jeg er grei og den andre er teit...føler meg ikke ydmyket, synes heller at den som mister hodet totalt driter seg ut! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78616-hvor-mye-t%C3%A5ler-dere-av-d%C3%A5rlig-behandling-fra-andre/#findComment-407252 Del på andre sider Flere delingsvalg…
silo Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg hadde gårt bort til skrikekjerringa, bøyd ned ved døren henne og sett henne rett inn i øynene mens jeg tar tak under på bilen hennes og løfter den opp og velter den over. Det ville frydet meg å se hvordan blikket hennes endrer seg fra sinne til frykt etterhvert som bilen hennes løfter seg fra bakken. ... Hehehe, Tarzan...;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78616-hvor-mye-t%C3%A5ler-dere-av-d%C3%A5rlig-behandling-fra-andre/#findComment-407254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lyllio Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Det verste jeg vet er idioter som absolutt skal parkere like foran inngangen. Det er parkeringsplasser du kan bruke. Du er ikke handikappet og tåler å gå noen meter. Istedenfor velger du å stå i veien for folk som skal forbi eller inn på bensinstasjonen. Du fortjente å bli skjelt ut. Kanskje du har lært til neste gang? Det var som sagt ingen biler på bensinstasjonen, heller ingen kø inne i kassen. Det var et grusomt vær.Jeg skulle inn i 15 sekunder for å hente et brød. Det står jo stadig vekk ved alle bensinstasjoner biler som sild i tønne, inn under taket,uten at folk blir utskjelt av den grunn. Så hvorfor skulle jeg ha gjort noe kriminelt? Personen som skjelte meg ut hadde jo ingen problemer med å kjøre forbi meg. Håper du opplever noe lignende en gang , men du er vel så smart at du aldri har parkert under et bensinstasjonstak. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78616-hvor-mye-t%C3%A5ler-dere-av-d%C3%A5rlig-behandling-fra-andre/#findComment-407256 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taj Mahal Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg stusser litt... Stod du i veien eller gjorde du ikke? Hvis du absolutt ikke sto i veien, så må jo damen ha vært mindre forstyrret eller no.... Og hvis det var tilfelle, hadde jeg oversett personen fullstendig og gått inn for å gjøre det jeg var på veg til og gjøre. Men hadde jeg vært så klumsete å sperre for folk slik at de ikke fikk fyllt luft i dekkene sine, hadde jeg beklaget og flyttet bilen så fort som svint. Men slik gjør jeg sef. ikke Jeg selv blir provosert av at personen som ikke har barn parkerer på Barneparkeringen, men jeg sier ingen ting til dem...bare skuler stygt på dem... For regner med de ser bunshen av barn jeg har i baksetet og dermed får dårlig samvittighet...hehe lov å håpe ;o) Ellers er jeg sterkt i mot sinne i trafikken eller når man er i bil. Er folk sint på meg helt uten grunn, så blir jeg så paff at jeg ikke får sakt noe...men later som jjeg ikke hører dem, eller ser overgitt og medlidene på dem Jeg skulle inn på et kontor i Oslo en gang, det kom en kar og freste som en klatt på meg at det var ikke DEN døren jeg skulle gå inn. Det skjønte jeg når døren var stengt men...hvorfor denne fremmede mannen ble så plaget av at JEG tok feil dør er jo bare latterlig :-D Stakkars, han var nok stresset tenkte jeg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78616-hvor-mye-t%C3%A5ler-dere-av-d%C3%A5rlig-behandling-fra-andre/#findComment-407259 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aina E Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 He, he. Jeg har en fiende i livet som jeg ikke kjenner engang. En dame som har fått det for seg at jeg legger an på typen hennes. (Fordi jeg sendte han en sms en gang og spurte om DE ville komme på fest for 1 år siden). Hun rett og slett hater meg og i og med at dette er et ganske lite sted, treffer jeg på henne rett som det er. Hun stopper opp, knytter nevene og stirrer meg i senk når jeg går forbi henne. Sykt. For noen dager siden traff jeg henne på et butikksenter her i byen og dama presterte å komme helt opp i ansiktet på meg og true meg. Hun ropte rundt seg at jeg var ei hore som ikke lot typen hennes være og at hun ville gå over lik for han osv... Mens folk på senteret stoppet og glante. Jeg ba henne roe seg ned, forklarte at det var ment som en hyggelig invitasjon den gangen, men hun mente det var slibrig å sende sånne meldinger til mannen hennes. Hun spurte hva jeg ville med han og sa at hun kom til å drepe meg hvis jeg snakket med han igjen. Da jeg fikk nok og hadde tenkt å gå, fulgte hun etter meg, helt rødsprengt av sinne i ansiktet og jeg ble så nervøs at jeg måtte gjemme meg i en annen butikk... Tenk å være så sjalu?? Hun har visstnok vært sammen med kameraten min i 10 år og det at jeg er barndomsvenn med han og ikke har sett han siden vi var små, ser hun på som en slags konkurranse. Jeg har fortalt henne mange ganger at jeg har mann og barn selv og er overhodet ikke interessert i typen hennes, men bare det at jeg hadde fått telefonnr. av han så hun på som et svik fra hans side. Han har jo faktisk fortalt meg at kona hans er sykelig sjalu, men at det skulle være i en slik grad, hade ikke falt meg inn. Nå føler jeg meg ikke helt trygg ute å går en gang, er smånervøs for å treffe på hysteriske kvinnfolk som skal banke meg opp og sånn. Og den dama er svæær, altså...! Sykt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78616-hvor-mye-t%C3%A5ler-dere-av-d%C3%A5rlig-behandling-fra-andre/#findComment-407264 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lyllio Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg hadde gårt bort til skrikekjerringa, bøyd ned ved døren henne og sett henne rett inn i øynene mens jeg tar tak under på bilen hennes og løfter den opp og velter den over. Det ville frydet meg å se hvordan blikket hennes endrer seg fra sinne til frykt etterhvert som bilen hennes løfter seg fra bakken. ... ja ,i fantasien kan man gjøre hva man vil. Det er jo selvsagt slike ting som hadde tilfredsstilt meg mer enn noe annet. Slike personer lærer vel aldri før de møter på den rette personen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78616-hvor-mye-t%C3%A5ler-dere-av-d%C3%A5rlig-behandling-fra-andre/#findComment-407268 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lyllio Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg stusser litt... Stod du i veien eller gjorde du ikke? Hvis du absolutt ikke sto i veien, så må jo damen ha vært mindre forstyrret eller no.... Og hvis det var tilfelle, hadde jeg oversett personen fullstendig og gått inn for å gjøre det jeg var på veg til og gjøre. Men hadde jeg vært så klumsete å sperre for folk slik at de ikke fikk fyllt luft i dekkene sine, hadde jeg beklaget og flyttet bilen så fort som svint. Men slik gjør jeg sef. ikke Jeg selv blir provosert av at personen som ikke har barn parkerer på Barneparkeringen, men jeg sier ingen ting til dem...bare skuler stygt på dem... For regner med de ser bunshen av barn jeg har i baksetet og dermed får dårlig samvittighet...hehe lov å håpe ;o) Ellers er jeg sterkt i mot sinne i trafikken eller når man er i bil. Er folk sint på meg helt uten grunn, så blir jeg så paff at jeg ikke får sakt noe...men later som jjeg ikke hører dem, eller ser overgitt og medlidene på dem Jeg skulle inn på et kontor i Oslo en gang, det kom en kar og freste som en klatt på meg at det var ikke DEN døren jeg skulle gå inn. Det skjønte jeg når døren var stengt men...hvorfor denne fremmede mannen ble så plaget av at JEG tok feil dør er jo bare latterlig :-D Stakkars, han var nok stresset tenkte jeg Jeg sto ikke i veien!! Menst jeg var inne å betalte, var hun i full gang med å fylle luft i sinne. Fordi hun måtte ta seg bryet med å dreie rattet litt til høyre. Når jeg opplever slike ting, skjønner jeg at personen må være forstyrret, og tørr dermed ikke involvere meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78616-hvor-mye-t%C3%A5ler-dere-av-d%C3%A5rlig-behandling-fra-andre/#findComment-407275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 He, he. Jeg har en fiende i livet som jeg ikke kjenner engang. En dame som har fått det for seg at jeg legger an på typen hennes. (Fordi jeg sendte han en sms en gang og spurte om DE ville komme på fest for 1 år siden). Hun rett og slett hater meg og i og med at dette er et ganske lite sted, treffer jeg på henne rett som det er. Hun stopper opp, knytter nevene og stirrer meg i senk når jeg går forbi henne. Sykt. For noen dager siden traff jeg henne på et butikksenter her i byen og dama presterte å komme helt opp i ansiktet på meg og true meg. Hun ropte rundt seg at jeg var ei hore som ikke lot typen hennes være og at hun ville gå over lik for han osv... Mens folk på senteret stoppet og glante. Jeg ba henne roe seg ned, forklarte at det var ment som en hyggelig invitasjon den gangen, men hun mente det var slibrig å sende sånne meldinger til mannen hennes. Hun spurte hva jeg ville med han og sa at hun kom til å drepe meg hvis jeg snakket med han igjen. Da jeg fikk nok og hadde tenkt å gå, fulgte hun etter meg, helt rødsprengt av sinne i ansiktet og jeg ble så nervøs at jeg måtte gjemme meg i en annen butikk... Tenk å være så sjalu?? Hun har visstnok vært sammen med kameraten min i 10 år og det at jeg er barndomsvenn med han og ikke har sett han siden vi var små, ser hun på som en slags konkurranse. Jeg har fortalt henne mange ganger at jeg har mann og barn selv og er overhodet ikke interessert i typen hennes, men bare det at jeg hadde fått telefonnr. av han så hun på som et svik fra hans side. Han har jo faktisk fortalt meg at kona hans er sykelig sjalu, men at det skulle være i en slik grad, hade ikke falt meg inn. Nå føler jeg meg ikke helt trygg ute å går en gang, er smånervøs for å treffe på hysteriske kvinnfolk som skal banke meg opp og sånn. Og den dama er svæær, altså...! Sykt. Si til henne at du har kontaktet politiet - og at de sa du måtte ringe om det ble verre. Snakk med mannen hennes igjen, ta med din mann og besøk dem, og FORLANG at mannen hennes får vite hvordan hun oppfører seg. Kanskje hun skjønner at det er HENNE det er noe galt med og ikke dere andre 3. Ikke for det, -du smiler alt for pent til gubben min også! *s* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78616-hvor-mye-t%C3%A5ler-dere-av-d%C3%A5rlig-behandling-fra-andre/#findComment-407279 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lyllio Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 He, he. Jeg har en fiende i livet som jeg ikke kjenner engang. En dame som har fått det for seg at jeg legger an på typen hennes. (Fordi jeg sendte han en sms en gang og spurte om DE ville komme på fest for 1 år siden). Hun rett og slett hater meg og i og med at dette er et ganske lite sted, treffer jeg på henne rett som det er. Hun stopper opp, knytter nevene og stirrer meg i senk når jeg går forbi henne. Sykt. For noen dager siden traff jeg henne på et butikksenter her i byen og dama presterte å komme helt opp i ansiktet på meg og true meg. Hun ropte rundt seg at jeg var ei hore som ikke lot typen hennes være og at hun ville gå over lik for han osv... Mens folk på senteret stoppet og glante. Jeg ba henne roe seg ned, forklarte at det var ment som en hyggelig invitasjon den gangen, men hun mente det var slibrig å sende sånne meldinger til mannen hennes. Hun spurte hva jeg ville med han og sa at hun kom til å drepe meg hvis jeg snakket med han igjen. Da jeg fikk nok og hadde tenkt å gå, fulgte hun etter meg, helt rødsprengt av sinne i ansiktet og jeg ble så nervøs at jeg måtte gjemme meg i en annen butikk... Tenk å være så sjalu?? Hun har visstnok vært sammen med kameraten min i 10 år og det at jeg er barndomsvenn med han og ikke har sett han siden vi var små, ser hun på som en slags konkurranse. Jeg har fortalt henne mange ganger at jeg har mann og barn selv og er overhodet ikke interessert i typen hennes, men bare det at jeg hadde fått telefonnr. av han så hun på som et svik fra hans side. Han har jo faktisk fortalt meg at kona hans er sykelig sjalu, men at det skulle være i en slik grad, hade ikke falt meg inn. Nå føler jeg meg ikke helt trygg ute å går en gang, er smånervøs for å treffe på hysteriske kvinnfolk som skal banke meg opp og sånn. Og den dama er svæær, altså...! Sykt. Ja det er ganske sykt at andre personer skal kunne ødelegge friheten til andre på denne måten. En ser jo at en ikke kan føle seg trygg , selv om en ikke har gjort noe galt. I ditt tilfelle ville jeg ha vært redd, og kontaktet politiet. Du er jo blitt truet, og det skal en ta alvorlig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78616-hvor-mye-t%C3%A5ler-dere-av-d%C3%A5rlig-behandling-fra-andre/#findComment-407284 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg fatter ikke at det skal være nødvendig å være ufin mot folk selv om de står i veien. Man kan da bare be vedkommende om å flytte seg, vel? Når folk er frekke mot meg pleier jeg bare å se på dem mens jeg smiler litt overbærende og fortsetter med mitt. Da blir de om mulig enda mer irriterte enn de hadde blitt hvis jeg hadde kjefta på dem. Festlig er det. Prøv det neste gang;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78616-hvor-mye-t%C3%A5ler-dere-av-d%C3%A5rlig-behandling-fra-andre/#findComment-407285 Del på andre sider Flere delingsvalg…
conan Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 ja ,i fantasien kan man gjøre hva man vil. Det er jo selvsagt slike ting som hadde tilfredsstilt meg mer enn noe annet. Slike personer lærer vel aldri før de møter på den rette personen. Du burde absolutt prøve bilveltetrikset, det er utrolig effektivt. Dersom du virkelig skal skremme noen, så velter du bilen i lengderetningen, ikke på tvers. Dog krever det at man er litt lang, og man bør selvfølgelig sørge for at bilen ikke faller på uskyldige tilskuere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78616-hvor-mye-t%C3%A5ler-dere-av-d%C3%A5rlig-behandling-fra-andre/#findComment-407287 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taj Mahal Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg sto ikke i veien!! Menst jeg var inne å betalte, var hun i full gang med å fylle luft i sinne. Fordi hun måtte ta seg bryet med å dreie rattet litt til høyre. Når jeg opplever slike ting, skjønner jeg at personen må være forstyrret, og tørr dermed ikke involvere meg. Ja, da er det best for sitt eget blodtrykk og bare overse dem Og ikke minst med tanke på at man skal ut i trafikken igjen....det at det var unger der osv. Personen selv roer seg også sikkert fortere da om de ikke får dratt andre med i humørsvigningene sine ;o) Sa du noe? eller gjorde du noe? Man blir jo helt målløs av slik oppførsel, men det sitter i en stund etterpå gitt.. Tror forresten du støtet på Petter Smart...han er sikkert en ho som den dagen hadde pms plager eller no *lol* *mobber Petteær'n* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78616-hvor-mye-t%C3%A5ler-dere-av-d%C3%A5rlig-behandling-fra-andre/#findComment-407289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Du skulle sagt; "hatt en dårlig dag?" -og smilt overtrømmende! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78616-hvor-mye-t%C3%A5ler-dere-av-d%C3%A5rlig-behandling-fra-andre/#findComment-407303 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lyllio Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Ja, da er det best for sitt eget blodtrykk og bare overse dem Og ikke minst med tanke på at man skal ut i trafikken igjen....det at det var unger der osv. Personen selv roer seg også sikkert fortere da om de ikke får dratt andre med i humørsvigningene sine ;o) Sa du noe? eller gjorde du noe? Man blir jo helt målløs av slik oppførsel, men det sitter i en stund etterpå gitt.. Tror forresten du støtet på Petter Smart...han er sikkert en ho som den dagen hadde pms plager eller no *lol* *mobber Petteær'n* jeg ble som sagt veldig paff.Jeg spurte om hun hadde problemer med å kjøre forbi? Og hun ble enda mer sint, og ruste forbi meg med mord i blikket. Da jeg kom ut kom hun gående mot meg, jeg unngikk blikket hennes, satt meg fort inn og låste døren. Hun gikk inn til mannen på stasjonen, og jeg regner med at hun der inne fikk klaget sin nød . Regner med at han fikk gjennomgå, fordi de godtar en slik uansvarlig parkering. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78616-hvor-mye-t%C3%A5ler-dere-av-d%C3%A5rlig-behandling-fra-andre/#findComment-407307 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lyllio Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Du skulle sagt; "hatt en dårlig dag?" -og smilt overtrømmende! :-) jeg vet at slike ting kan virke enda mer provoserende, og det er her jeg blir for feig. Er det ikke litt lurt å unngå at slike mennesker blir enda mer sint? Jeg hadde jo små unger i baksetet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78616-hvor-mye-t%C3%A5ler-dere-av-d%C3%A5rlig-behandling-fra-andre/#findComment-407316 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hvis jeg var i en slik situasjon og ikke hadde med barna, kunne jeg ha blitt djevelsk forbannet over slike bagateller. Og sagt mennesket noen sannhetens ord. Men det kommer an på hvilket humør jeg selv var i. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78616-hvor-mye-t%C3%A5ler-dere-av-d%C3%A5rlig-behandling-fra-andre/#findComment-407322 Del på andre sider Flere delingsvalg…
conan Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 jeg vet at slike ting kan virke enda mer provoserende, og det er her jeg blir for feig. Er det ikke litt lurt å unngå at slike mennesker blir enda mer sint? Jeg hadde jo små unger i baksetet. Barn tar ikke skade av å se sinne. Det er en del av livet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/78616-hvor-mye-t%C3%A5ler-dere-av-d%C3%A5rlig-behandling-fra-andre/#findComment-407324 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.