Gå til innhold

2 måneder igjen til julaften

Anbefalte innlegg

I går var det 2 måneder igjen til julaften. Tenkte (som jeg gjør hvert år) at jeg skal begynne i litt god tid. Minsten er 3 år, og jeg tenkte å lage en julekalender til han. Det er vel ikke for tidlig? Ifjor hadde han en sjokoladekalender. Tar gjerne imort gode tips til ting å punnt i kalenderen, samt tips til ENKLE hjemmelagede kalendere.Har vært innepå noen seider på internett og fått noen gode råd, men tar gjerne imot flere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78622-2-m%C3%A5neder-igjen-til-julaften/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En treåring er ikke for liten nei. :) Ifjor kjøpte jeg Blåfjell-puslespill og pakket inn et par brikker for hver dag. Passet på at hver nye brikke kunne pusles inn og gjøre at bildet vokste litt for hver dag. Til lørdager pakket jeg inn godterier. Tror nok det blir puslespill iår også.

Duna1365380376

En treåring er ikke for liten nei. :) Ifjor kjøpte jeg Blåfjell-puslespill og pakket inn et par brikker for hver dag. Passet på at hver nye brikke kunne pusles inn og gjøre at bildet vokste litt for hver dag. Til lørdager pakket jeg inn godterier. Tror nok det blir puslespill iår også.

Det var virkelig et supert forslag.

*kjøp puslespill*

En venninne av meg prøvde også det med puslespillbrikker de fleste dagene i fjor, men etter en drøy uke var det ikke spennede mer og barna mistet interessen for kalenderen. Hun måtte ile til og gjøre om litt, slik at det bare ble puslespillbrikker hver 2., 3. eller 4. dag. DA var det visstnok spennende nok :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...