Gå til innhold

Hvor har du lånt penger til boligen din?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sparegrisen

Rart hvor mye 0,167 % utgjør..........

???? jeg vet faktisk ikke hva vår rente i Sparebanken Nor er,ettersom vi har noe på fast og noe på flytende. Men det tilbudet vi fikk presentert gjorde det 2389,- billigere i Postbanken! I følge gemalen.

Annonse

Gjest Sparegrisen

???? jeg vet faktisk ikke hva vår rente i Sparebanken Nor er,ettersom vi har noe på fast og noe på flytende. Men det tilbudet vi fikk presentert gjorde det 2389,- billigere i Postbanken! I følge gemalen.

Nå ble jeg så nyskjerring at jeg måtte vise litt ansvar. Vi sparte ikke mer enn ca. 750,- i året på selve lånet, men det var visst noe med forsikringsavtaler som vi har flyttet også. OG totalt utgjorde det nesten 2500,-

Gjest ikkje no

Jeg var så heldig å kvalifisere til etableringslån..fikk 100 000 av kommmunen gratis..pluss et lån på 400 000 til lavest mulig rente (20 år nedbetaling)..betaler ca 3000 pr mnd..joda er fornøyd jeg.

Det holdt til en 3 roms selveierleilighet i tomannsbolig. Flere burde være oppmerksom på "tilbud" fra kommunene rundt omkring. Mye å spare på det og hvorfor ikke ta til seg det en kan få? Men ingen kommer og forteller deg hva du har krav på...det må du finne ut sjæl.

Jeg var så heldig å kvalifisere til etableringslån..fikk 100 000 av kommmunen gratis..pluss et lån på 400 000 til lavest mulig rente (20 år nedbetaling)..betaler ca 3000 pr mnd..joda er fornøyd jeg.

Det holdt til en 3 roms selveierleilighet i tomannsbolig. Flere burde være oppmerksom på "tilbud" fra kommunene rundt omkring. Mye å spare på det og hvorfor ikke ta til seg det en kan få? Men ingen kommer og forteller deg hva du har krav på...det må du finne ut sjæl.

Hvor finner man ut det da? Og hva er kravene til etableringslaan?

Hilsen nyetablerte

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...