fresja Skrevet 25. oktober 2002 Skrevet 25. oktober 2002 Vet dere at en som er organisert i et forbund som er med i LO, kan få lavere renter på boliglån og lån til f.eks bil med bant i bolig. Renter på høyrentekonto er 2-3 % høyere. Gebyrene ved kortbruk og Nettbank er halvert. Du må ha konto i Sparebanken 1. 0 Siter
Jorunn Skrevet 25. oktober 2002 Skrevet 25. oktober 2002 LO strøm garanterer at du hele tiden får strømpriser, som er lavere eller lik den 5. beste i markedet. Gunstige priser på LO Favør forsikringer også. 0 Siter
Reg@l Skrevet 25. oktober 2002 Skrevet 25. oktober 2002 Jeg hadde ikke meldt meg inn i LO om de hadde tilbudt GRATIS boliglån! Siden LO er den eneste organisasjonen for ansatte innen handel og kontor velger jeg å være uorganisert selv om jeg ikke liker det. Har man noe valg, liksom? LO medlem? I helvete heller! 0 Siter
fresja Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Skrevet 25. oktober 2002 Jeg hadde ikke meldt meg inn i LO om de hadde tilbudt GRATIS boliglån! Siden LO er den eneste organisasjonen for ansatte innen handel og kontor velger jeg å være uorganisert selv om jeg ikke liker det. Har man noe valg, liksom? LO medlem? I helvete heller! Det finnes da YS-forbund, husker ikke nøyaktig navn, iallfall for kontoransatte. Nå er det nye regler i arbeidslederforeningen, slik at andre enn arbeidsledere og tekniske funksjonærer kan bli medlem. 0 Siter
Reg@l Skrevet 25. oktober 2002 Skrevet 25. oktober 2002 Det finnes da YS-forbund, husker ikke nøyaktig navn, iallfall for kontoransatte. Nå er det nye regler i arbeidslederforeningen, slik at andre enn arbeidsledere og tekniske funksjonærer kan bli medlem. Jeg er ikke kontoransatt dessverre. Det er ikke så lenge jeg sjekket opp i saken, men jeg får prøve igjen da :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.