Gå til innhold

VG i dag.. Om 500 år

Anbefalte innlegg

Gjest lis@bet

Leste en liten artikkel i VG i dag som omhandlet en ny teori - at universet vil kollapse om 30 mrd år. Eller noe der omkring.

Skummelt nok det ja, imidlertid var det noe annet som skremte meg mye mer - nemlig det at "om 500 år vil sola uansett ha gjort forholdene her på jorda uutholdelige for alt liv".

_500_ år?? Har VG missa noen nuller her eller??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78698-vg-i-dag-om-500-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Hvilken forskjell gjør det om jorden "eksploderer" om 500 eller 50000000000000 år?

Med vennlig hilsen

Klart det gjør en forskjell, oddsene for at vi skal ha klart å f.eks. finne oss en annen planet i nærheten som vi kan bygge og bo på, er vel litt bedre hvis vi har 5000000000000000 år på oss, enn stusslige 500 år. 500 år er ingenting jo!

Klart det gjør en forskjell, oddsene for at vi skal ha klart å f.eks. finne oss en annen planet i nærheten som vi kan bygge og bo på, er vel litt bedre hvis vi har 5000000000000000 år på oss, enn stusslige 500 år. 500 år er ingenting jo!

...eh....

Jeg regner med å være død lenge før 500 år. Samt mine evt. barn, og barnebarns barn...

Med vennlig hilsen

...eh....

Jeg regner med å være død lenge før 500 år. Samt mine evt. barn, og barnebarns barn...

Med vennlig hilsen

Jeg tenker litt lenger enn til bare meg selv jeg da ;-)

Menneskeheten - ikke sant?

Håper da jeg har et par etterkommere som lever om 500 år. Noen tipp-tipp-tipp osv. oldebarn.

Jeg syns det ville vært ganske trist jeg, å tenke på at jorden bare skulle eksistert i 500 år til.

Annonse

Jeg tenker litt lenger enn til bare meg selv jeg da ;-)

Menneskeheten - ikke sant?

Håper da jeg har et par etterkommere som lever om 500 år. Noen tipp-tipp-tipp osv. oldebarn.

Jeg syns det ville vært ganske trist jeg, å tenke på at jorden bare skulle eksistert i 500 år til.

Hei,

Men hvilken forskjell gjør det om det er 500, 5000 eller 50000000 år?

Ingen som vi kjenner lever jo da, uansett...

Med vennlig hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...