Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med Word?

Anbefalte innlegg

Datteren min har vært og tuklet med word slik at det hun har skrevet ikke blir borte.

Dvs at når jeg skal gå inn å skrive et nytt dokument står ennå det datteren min har skrevet. også når jeg skal ånpne ett nytt dokument i menylinja. Det virker ikke engang som hun har lagret det heller.Har aldri vært borti dette før og lurer selvfølgelig hva jeg skal gjøre?

Kan noen tipse meg hva som er skjedd? Virker nesten som har laget en standard side som kommer opp automatisk når jeg skal gå inn/åpne et nytt dokument.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78711-kan-noen-hjelpe-meg-med-word/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke sikker, men kanskje hun har endret på malen Normal.dot. Bruk søk for å finne den, høyreklikk på den og velg Åpne og sjekk hvordan den ser ut. Standard er den tom. Du kan ikke åpne den ved å klikke vanlig på den, da får du bare opp et nytt dokument, men åpner ikke selve mal-fila.

Vet altså ikke om det er dette, men du kan jo prøve å se.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...