Gå til innhold

Hvordan venn er du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

**Er du en ryktespreder?

Nei

**Baksnakker du andre?

Desverre innimellom om jeg føler meg nok sveket. Hender heldigvis svært sjelden. Er ikke den ivrigste til å si at baksnakking er feil om det gjelder mennesker jeg ikke kjenner så godt eller jeg ikke bryr meg videre om vedkommende som blir baksnakket.

**Eller liker du ikke slike ting?

Nei, jeg liker ikke slikt, men som sagt engasjerer jeg meg ikke hverken ene eller andre veien om det gjelder folk jeg stiller meg nøytral til. Deltar ikke selv, men lar folk snakke.

**Kan du holde på noe som blir fortalt deg i all fortrolighet?

Helt klart!

**Er du flink og holde kontakten med dine venner?

Hvis du med dette mener f.eks gamle venner fra mange år tilbake, så er jeg ikke flink, nei. For meg er det nære viktigst, og de er jeg flink til å holde kontakt med og ta vare på.

**Og siste men ikke minst: Hvordan vil dine venner beskrive akkurat deg?

Nær, humoristisk, ivrig, engasjert, svært bestemt, alltid blid (men der er kanskje ikke mannen min helt enig bestandig, hehe) og villig til å lytte. (Fordelen med å være adoptivmamma er at jeg får "attester" fra vennene mine ved hver adopsjon. Den siste er fersk og er en utfyllende versjon av de stikkordene over.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/78716-hvordan-venn-er-du/#findComment-408248
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...