Gå til innhold

Jeg er deprimert og sjokkert...Stakkars Thomas Giertsen...!

Anbefalte innlegg

Gjest Kristiansand 25.10.01 -

Der sitter jeg helt foran ca. 2 meter fra han. Og han skader seg... Det er den LYDEN jeg IKKE klarer å få ut av hodet...For meg så brakk han armen...Men helst håper jeg på at han røk en sene... Jeg driter i at jeg ikke fikk så mye stand up show for pengene...Jeg vil bare at han skal bli FRISK og få god pleie av kona hans :o)

Mine bønner og tanker går til Giertsen å co...

Fortsetter under...

Gjest Æ ska skydo hvis æ sero...ÅÅÅH!!!

Det står i VG, han brøt håndbak med ei dame - og brakk armen! Han møtte sin "overkvinne" *s*

Vil ikke si det da ho dama virka VELDIG kåt etter oppmerksomhet. Hun bare begynte og han stakkaren virket HELT uforberedt. Han sa noe om at dette blir lett og da han sa det, dro ho andre alt hun kunne og da sa det bare Poffng og armen falt ned og hang. Jeg satt HELT foran og nå angrer jeg litt fordi klarer ikke å slutte tenke på den LYDEN!!!!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...