Gå til innhold

Vita Biosa - erfaringer ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har prøvd,og mine erfaringer er at dette er en vidundermedisin. Jeg har annbefalt Vita Biosa til flere i min omgangskrets, og de er nå enige med meg.

denne har blitt brukt til forskjellige mageproblemer med svært godt resultat.

Jeg var kvalm og dårlig i magen med mye luft og smerter daglig. tenk å være kvalm og uvell hver dag, det er ikke behagelig det.

Etter tre dagers bruk var kvalmen min borte, halleluja !

Etter tre månders bruk var alle plagene borte, halleluja !

Mener jeg da kan kalle dette en vidundermedisin.

Jeg fikk litt dårlig mage igjen to månder etter at jeg sluttet med Vita Biosa, tok en ny kur på to uker o0g har ikke hatt problemer siden.

Årsaken til mine mageproblemer var nok alle de antibiotikakurene jeg tok.

Antibiotika dreper de gode og dårlige tarmbakteriene du har i magen.

Med Vita Biosa fyller du på med de gode tarmbakteriene som igjen tar knekken på de dårlige. Vet du at vi har ca. 4 1/2 kilo med tarmbakterier i kroppen vår ?

Nå ber jeg alle som går på antibiotikakurer om å kjøpe Vita Biosa eller Vita Sana for å forebygge...

Håper dette var til hjelp !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79352-vita-biosa-erfaringer/#findComment-413121
Del på andre sider

Tusen takk for raskt svar! Det hørtes jo positivt ut!

Damen i 'helsekosten' sa det samme, men de er jo interessert i å selge også da. *mistenksom*.

Jeg har litt trøbbel med forbrenning (lever/galle/binyrer/skjoldbruskkjertel), henger ikke det sammen med fordøyelse også da tro?

Tror jeg skal prøve ei flaske jeg! Skader vel ikke i alle fall!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79352-vita-biosa-erfaringer/#findComment-413153
Del på andre sider

Tusen takk for raskt svar! Det hørtes jo positivt ut!

Damen i 'helsekosten' sa det samme, men de er jo interessert i å selge også da. *mistenksom*.

Jeg har litt trøbbel med forbrenning (lever/galle/binyrer/skjoldbruskkjertel), henger ikke det sammen med fordøyelse også da tro?

Tror jeg skal prøve ei flaske jeg! Skader vel ikke i alle fall!

Om det er ubalanse i bakteriefloraen i magen, så kan det gjøre de fleste kroppslige plager verre.

Om ikke renselsesprosessen i kroppen fungerer opptimalt, klarer ikke kroppen å fungere opptimalt...

Du har ingenting å tape på å prøve.

Lykke til og gled deg !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79352-vita-biosa-erfaringer/#findComment-413172
Del på andre sider

Jeg har prøvd,og mine erfaringer er at dette er en vidundermedisin. Jeg har annbefalt Vita Biosa til flere i min omgangskrets, og de er nå enige med meg.

denne har blitt brukt til forskjellige mageproblemer med svært godt resultat.

Jeg var kvalm og dårlig i magen med mye luft og smerter daglig. tenk å være kvalm og uvell hver dag, det er ikke behagelig det.

Etter tre dagers bruk var kvalmen min borte, halleluja !

Etter tre månders bruk var alle plagene borte, halleluja !

Mener jeg da kan kalle dette en vidundermedisin.

Jeg fikk litt dårlig mage igjen to månder etter at jeg sluttet med Vita Biosa, tok en ny kur på to uker o0g har ikke hatt problemer siden.

Årsaken til mine mageproblemer var nok alle de antibiotikakurene jeg tok.

Antibiotika dreper de gode og dårlige tarmbakteriene du har i magen.

Med Vita Biosa fyller du på med de gode tarmbakteriene som igjen tar knekken på de dårlige. Vet du at vi har ca. 4 1/2 kilo med tarmbakterier i kroppen vår ?

Nå ber jeg alle som går på antibiotikakurer om å kjøpe Vita Biosa eller Vita Sana for å forebygge...

Håper dette var til hjelp !

Har begynt å ta Vita Biosa idag. Begynte på 5ml som det sto på flaska. Skulle trappe sakte opp til max dose 25ml x 3 daglig.

Hvor lang tid brukte du på denne opptrappingen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79352-vita-biosa-erfaringer/#findComment-414514
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...