Gå til innhold

1, 2, 3, 4 - der satt'n (kjempelangt)


Nord-Trønder

Anbefalte innlegg

Gjest Shenando

Kjære Nord-Trønder! Dette var et innlegg å bli glad av - først og fremst på din/deres vegne men også på grunn av de fine poengene. Jeg prøver selv å huske den med matematikeren og napp...

Jeg har ofte lurt hvordan det går med deg (og de andre "trønderjentene" fra juni), om du kanskje har prøvd igjen, men har ikke klart å skrive og spørre. Har jo hatt en pause fra både prøving og DOL.

Vil ønske dere all mulig lykke videre! Håper du fortsatt kommer til å skrive her av og til, iallfall en gang om c. 30 uker... :-)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får tårer i øynene av innlegget ditt, Nord-Trønder, og det skyldes ikke bare at jeg er svanger og hormonell!

Gratulerer masse med graviditeten!

Klem fra tidl. Katheinka, som venter IVF-baby i februar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Nord-Trønder!

Først og fremst så stiller jeg meg i den lange, lange rekka av gratulanter! Skikkelig koselig å lese at du har lyktes!

Du tok nok mange av oss på senga, godt gjort å holde det så hemmelig at du var igang igjen. Jeg har ikke fått det med meg ihvertfall. Husker hvor aktiv du var her inne under forsøket i januar, da jeg "oppdaget" dette forumet.

Skjønner godt at du svever avgårde på lykkeskyer, og håper som mange andre å komme etter om ikke så altfor lenge.

Imellomtiden er jeg naturligvis nyskjerrig på om du gjorde noe annet i forkant av dette forsøket i forhold til de andre osv. Alle gode tips tas i mot med stor takk!!

Ønsker deg alt godt i tiden som kommer, kos deg med spiren og nyt hverdagen!

Stor klem fra en "reservetrønder"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nord-Trønder

Hei på deg Nord-Trønder!

Først og fremst så stiller jeg meg i den lange, lange rekka av gratulanter! Skikkelig koselig å lese at du har lyktes!

Du tok nok mange av oss på senga, godt gjort å holde det så hemmelig at du var igang igjen. Jeg har ikke fått det med meg ihvertfall. Husker hvor aktiv du var her inne under forsøket i januar, da jeg "oppdaget" dette forumet.

Skjønner godt at du svever avgårde på lykkeskyer, og håper som mange andre å komme etter om ikke så altfor lenge.

Imellomtiden er jeg naturligvis nyskjerrig på om du gjorde noe annet i forkant av dette forsøket i forhold til de andre osv. Alle gode tips tas i mot med stor takk!!

Ønsker deg alt godt i tiden som kommer, kos deg med spiren og nyt hverdagen!

Stor klem fra en "reservetrønder"

Hei Løve69!

Dessverre/heldigvis (stryk det som ikke passer) gjorde jeg ikke noe spesielt foran dette forsøket. Det gjorde jeg derimot før forsøk nummer to - da gikk jeg til akupunktør i flere uker før egginnsetting. Det hjalp ikke meg. Og jeg spiste vitaminer for en hel liten arme før det forsøket. Ingenting skulle være uprøvd! Men hjalp det - nei!

Det som derimot hjalp var en samtale med legen etter at andre forsøk gikk i vasken og hvor hun forklarte oss at det høyst sannsynlig bare var tilfeldigheter som gjorde at vi ikke hadde lyktes. Vi hadde jo heller ikke tilfeldighetene på vår side tredje gang, men også denne gangen var et av eggene av superb kvalitet. Tilfeldigheter igjen, tenkte vi og legen - og vi fikk et fjerde forsøk av St. Olavs. Da skulle det altså lykkes - endelig traff vi en syklus som var gunstig og denne gangen hadde vi to egg av klasse A. Tror du det nøret opp under vår optimiske eller? Nå måtte det lykkes! Det måtte selvsagt ikke det, det viste vi jo inderlig godt - men det gjorde altså det. Flaks!

Jeg mener ikke å si at jeg ikke tror på alternativ medisin, for det gjør jeg virkelig. Ved hjelp av homopat har jeg så og si blitt kvitt min pollenallergi (jeg er skikkelig allergikker), men etter å ha brukt mye tid og penger på en akupunktør som jeg egentlig visste svært lite om og var litt usikker på bestemte jeg meg for å forholde meg til legens tilfeldighetsteori. Kan også nevne at jeg i forbindelse med forsøk nummer to fikk ei ukes sykmelding (i håp om at det skulle hjelpe), men det hjalp selvsagt heller ikke.

Om det hjelper eller ikke å prøve alternativ behandling er det vel umulig å si, eller om vitaminer og sykmelding har betydning for den del. Uansett så er det likevel ofte viktig og i ettertid kunne si til seg selv at jeg prøvde i alle fall alt jeg kunne prøve. Ikke noe var uprøvd, det hjalp ikke, men jeg prøvde i alle fall.

Nå skriver jeg langt igjen, men må også nevne at jeg (som laban helt riktig antyder) har rukket å bli 35 år og i dette gamet hjelper det jo ikke at man føler seg som en 25-åring. Man trenger ofte noen flere forsøk jo eldre man er - sånn er det bare med den saken!

Lykke til løve69- og måtte tilfeldighetene og flaksen være på din side!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg!

Dette var overraskende og utrolig gledelig!!

Husker godt ditt forrige forsøk, og denne gangen har du vært så taus hele veien.

Gratulerer masse og nyt det!! Så velfortjent og så etterlengta.

Lykke til videre - håper du hører av deg underveis!

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Nord-Trønder!

Det var kjekt å lese at det endelig gikk veien for dere også. "Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves..."

Dette gir håp for meg også.

Lykke til videre!

Gratulasjonsklem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...