Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en neseskyller på apoteket for en stund tilbake, og bestemte meg nå for å ta deni bruk. Det er lenge siden jeg prøvde den først, så både esken og lappen inne i den er borte. således er også noe av kunnskapen om hvordan prosessen skulle gjøres. Men jeg trodde jeg husket det mest elementære, og satte i gang. Fylte med vann og lente til siden (syntes å huske at man skulle ha i litt salt, men det kuttet jeg ut). Vannet rente riktig nok ut gjennom det andre neseboret, men det virker som det drar andre steder også! Blant annet for jeg vondt i pannen og ellers i hodet når jeg skyller! Hva er dette for noe? Hvordan unngår jeg det? Hva gjør jeg feil/hvordan gjør man det korrekt? Jeg kan ikke huske at det var slik de første gangene jeg prøvde dette, så jeg tror ikke det skal være sånn....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79423-neseskylling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skylle nesen i ferskvann? Grøss og gru!!!

Poenget er jo at du skal skylle med vann som er ca like salt som vi er. Da kjenner du ikke vannet i det hele tatt. Bruker du for mye salt svir det.

oi. tror jeg hiver oppi litt salt igjen jeg! hvor mye salt bør man ha i?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/79423-neseskylling/#findComment-413740
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...