Gå til innhold

Webmaster.......


Borealis

Anbefalte innlegg

En tråd på Mat/Ernæring, om fettprosent m.m er borte. Var det pga temaet, eller en annen grunn? Tråden var startet av Mady.

Greitt å få beskjed om hvorfor innlegg er vekk....

Sier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest webmaster

Javel. Ok. Men jeg vil vite, var det _temaet_, eller den diskusjonen som oppstod mellom innskriverne?

Undrer....

Det var måten temaet var tatt opp på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det veldig forklarende argumentet!;-)

Not....

Hilsner fra....

I beskrivelsen av det Forumet står det følgende:

"I denne forumgruppen er det fint om man ikke skriver innlegg om slanketips og opplysninger om antall kilo tapt over kortere eller lengre tid."

...tror du kan regne som rimelig sikkert at slettede innlegg der har forbindelse med usunne slanketips, spørsmål ala "hvordan gå ned fra 20 til 15 i BMI" og liknende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I beskrivelsen av det Forumet står det følgende:

"I denne forumgruppen er det fint om man ikke skriver innlegg om slanketips og opplysninger om antall kilo tapt over kortere eller lengre tid."

...tror du kan regne som rimelig sikkert at slettede innlegg der har forbindelse med usunne slanketips, spørsmål ala "hvordan gå ned fra 20 til 15 i BMI" og liknende.

Takk for ditt svar!

Nei, det stod ikke noe om slanketips, men der var ei som oppga sin fettprosent, som var svært lav, og spurte hvilken fettprosent andre hadde.

Vidre fulgte debatt om hvorvidt hun skrøt av sin fettprosent, hva som er normal fettprosent, hvorfor man svarte/sa det en gjorde, etc.

Jeg ville vite om Webmaster reagerte på temaet fettprosent (syntes vi som svarte var saklige og korrigerte evt oppfatninger om lav fettprosent), eller om W.master reagerte på den mer personlige delen, altså selve kommunikasjonen mellom innskriverne. Syntes nemlig ikke den var så ille, jeg.

Æ`kke no stor sak, bryr meg ikke om at innlegget er vekk! Er bare nysgjerrig av natur, og ville vite hvilke kriterier W.master går etter. Der står nemlig innlegg nå på Mat& Ern om fettprosent....

Klem fra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Takk for ditt svar!

Nei, det stod ikke noe om slanketips, men der var ei som oppga sin fettprosent, som var svært lav, og spurte hvilken fettprosent andre hadde.

Vidre fulgte debatt om hvorvidt hun skrøt av sin fettprosent, hva som er normal fettprosent, hvorfor man svarte/sa det en gjorde, etc.

Jeg ville vite om Webmaster reagerte på temaet fettprosent (syntes vi som svarte var saklige og korrigerte evt oppfatninger om lav fettprosent), eller om W.master reagerte på den mer personlige delen, altså selve kommunikasjonen mellom innskriverne. Syntes nemlig ikke den var så ille, jeg.

Æ`kke no stor sak, bryr meg ikke om at innlegget er vekk! Er bare nysgjerrig av natur, og ville vite hvilke kriterier W.master går etter. Der står nemlig innlegg nå på Mat& Ern om fettprosent....

Klem fra....

Det virket som om vedkommende forherliget anorektiske mål, og det er ikke ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virket som om vedkommende forherliget anorektiske mål, og det er ikke ønskelig.

Ok, Webmaster. Skjønner. Og er enig!

Fornøyd hilsner fra ho "maskråka"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...