Gå til innhold

Det ser ut som.............


Gjest tidligere golf

Anbefalte innlegg

Gjest tidligere golf

vi skal bli foreldre til mer enn to .....................(for dere som ikke vet det så har vi en gutt på 1 år)

hCG i dag var på hele 365!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hjelpes meg - jeg er helt svimmel her. Trøtt er jeg forresten også - nå skjønner jeg hvorfor.

Lykke til dere andre her inne. Jeg skal komme med oppdatering innimellom.

Mange store klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER! Hvor mange "bor" det der inne tror du? Kanskje TK får rett? Skjønner at du også kanskje blir elev ved min "tvillingskole"? TK skal snart få leksjon to om livet på nyfødtintensiven. Gled deg nå, og sov!

Stor klem fra tvillingmamma'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tidligere golf

GRATULERER! Hvor mange "bor" det der inne tror du? Kanskje TK får rett? Skjønner at du også kanskje blir elev ved min "tvillingskole"? TK skal snart få leksjon to om livet på nyfødtintensiven. Gled deg nå, og sov!

Stor klem fra tvillingmamma'n

ang. det du skriver om søvn.........kommer du og tar Ted en mnd????? Den gutten sover jo aldri. Så hvordan dette skal ende - vet ikke jeg *s.

Jeg tror aldri i verden det bor fler enn to der inne. Men tiden får vise det da. (er jo ikke sikkert det bor to engang.)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"LER" kjære deg. hcg på 385?

Jeg hadde hcg på 138. og jeg skal ha 3 unger.

Tenk om det er 4 der inne da?? At begge eggene har delt seg???

Da kan man vel kanskje si at du har fått så det holder"SSSSSSSS"

Dette blir virkelig spennende Golf. Tenk deg 4 på en gang. Da blir det mye å gjøre.

Lykke til med UL.

Klem fra TK. 25.0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI!!!!!!!!!!!

Tenk det, tre barn i huset om 9 mnd..... Gratulerer, flotte nyheter!!!!

Det har vært trivelig å følges ad i denne tiden, vi får fortsette å holde oss litt oppdatert!

Stor gratulasjonsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Golf

Gratulerer så mye, tenk at du fikk 2 blå på første søsken forsøet! Du får kose deg med Ted om den/de andre inni i magen!!

Lykke til!

Klem Birma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå gir jeg meg helt over........Er det mulg!!!Hva skal jeg si...gratulerer så mye...og håper det ikke er flere enn 2 da. Dette begynner å bli riktig spennende. Vi prates.......

KLem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første - gratulerer så masse masse masse! Må være kjempedeilig å lykkes på første søskenforsøk!

For det andre - tvillinger...jeg blir helt skjelven! :o)

Ang. propellen:

Hadde jeg ikke vært i full jobb så kunne du jo ha sendt propellen til meg, for et lite søvn-kurs! Hos oss er det nemlig helt stille 11 t hver natt...!

Kjempe-gratulasjonsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, Kjære Golf!

Grattis, Grattis!! Dette blir så uttrolig spennende.*s*

Skal hilse fra min bedre halvdel og si at det sikkert er minst fire der inne. Tenk at min hcg var 200 på dag 16 etter uttak/ dag 12 etter tilbakesetting, og jeg skal jo ha to små troll.

Vi sees snart.

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg golf!

Gratulerer med graviditeten. Det kan virke som du har gjort en "skikkelig" jobb denne gangen ja, og belønningen blir altså høy hcg og ditto kvalme. Men det tåles når gevinsten er så stor!

Kos deg med spiren/ene og hold oss oppdatert!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiiiik!!!!!

Du venter nok mer enn en ja!

Gratulerer så mye, det var jammen artig at det er såååå positive resultater her!

Gjett om jeg kommer til å følge med når innlegget ditt etter første ultralyd kommer.....

Ta vare på deg sjølv - ikke lett å få nok søvn når det er en liten storebror/søster som også vil ha mammaen sin!

Stor klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...