Gå til innhold

Det ser ut som.............


Gjest tidligere golf

Anbefalte innlegg

Vrææææææl :o) :o) :o)

Sa akkurat til SB i går at jeg syns dere er tøffe begge to (og flere til) som starter opp igjen så tidlig. Selv har jeg mer enn nok med den ene - som syns at soving er noe tull! Og så blir det kanskje en dobbel nå, med lillemann fra før. Ja, ja, du kan vel belage deg på soving om en del år du *ler*

Fra spøk til alvor - gratulerer så mye!!! Det er hvertfall et veldig godt tegn at hcg'en er så høy. Kos dere :o)))

Masse klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ojsan - dette blir spennende, skjønner jeg ! *s* Det hørtes jammen tøft ut - men så er du jo en tøff jente også.

Det blir spennende å høre etter UL. Og så får du ha lykke til så lenge !

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg jo allerede gratulert deg både på telefon og ansikt til ansikt, men tar den her også, jeg :-)

Gratulerer!!!

Venter spent på fortsettelsen.

P.S. Jeg lover å ikke le mer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!! Blir spennende dette her da. Som lilium sa til meg her om dagen, man skal være forsiktig med hva man ønsker seg:)) Husker vi satt å drømte om tvillinger i "gamle dager" , dog før vi fikk nummer en....... Uansett så er det jo velkomment, selv er ble jeg glad når legen sa det var en denne gangen.

Lykke til vennen uansett er dette kjempemoro. Gleder meg til fortsettelsen.

Håper Ted sover litt mer fremover også da. Er jo passe slitsomt....

Koooos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...