Gå til innhold

Bli mere feminin...

Anbefalte innlegg

Gjest Raudiesel

Hei Jeg er en gutt på 24 år som gjerne vil se mye mer feminim ut. Er det noen måte å få et mer feminimt utseende, slik at det psykiske stemmer mer overens med det fysiske. Urter, P-Piller evt. annet. Ønsker gjerne brystvekst, rundere former m.m.

Er spesielt ute etter stoffer uten recept som gir østrogenvirkning og stoffer som hemmer testosteron.

Har tatt den såkalte Puppepillen i 2 mpneder nå, og har hatt litt effekt på brystene. De står nå bittelitt ut i steden for å være helt flate.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/8152-bli-mere-feminin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære raudiesel.

Det finnes noen naturpreparater med østrogenlignende virkning, men jeg synes dette er å starte i feil ende. I første omgang vil eg anbefale samtale med psykiater eller psykolog for å diskutere ditt dilemma vedr. kjønnsidentitet. Noen ender opp med konklusjonen at de lever med en kropp som er et annet kjønn på det psykologiske plan. Da kan kjønnsskifte-operasjon eller å leve ut sin legning gjennom klær etc. være aktuelt. Det viktigste er at jeg synes du bør ha profesjonell hjelp på det psykologiske plan før du eksperimenterer med ulike substanser som påvirker hormonbalansen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/8152-bli-mere-feminin/#findComment-39138
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...