Gå til innhold

tidl. sexpartnere


minmening

Anbefalte innlegg

Gjest Rec1000

Jeg syntes ikke noe personlig om jenter som har hatt mange sexpartnere for dem har en helt annen oppførsel og du legger også merke til det på måten dem prater på faktisk. Et eks. er at jeg har ei venninne som er 15år og har ligget med 6 eller mer. HALLO!?!?! Da er du ikke bare litt aktiv, men du blir rett og slett avhengig av sex. Vennskapet til henne tok slutt når hun prøvde seg på meg også, for det syntes jeg var veldig motbydelig. Men så vil jeg si også en annen ting. Jeg fylte 18år om lørdagen og jeg har aldri hatt sex før (merk mine ord) Når jeg sier det til jenter jeg blir kjent med og sånn så tror dem nesten ikke på meg. Derfor lurer jeg litt på er jeg unormal etter som jeg ikke har hatt sex enda? Trodde ikke sånn var obligatorisk før man ble 18, for det nesten sånn det føles, men egentlig bryr jeg meg ikke i det hele tatt hva jenter syntes om det. Jeg har hatt sjans flere gang å ha sex med jenter jeg har blitt kjent med, men det føles ikke riktig så lenge jeg føler at ikke forholde er så sikkert som det burde være og syntes som sagt ikke så mye om jenter som har hatt mange sexpartnere.

Dere som ikke skjønte hva jeg mente med jenter med mange sexpartnere, så mente jeg at en faller i verdi. Du har blitt godt brukt vis du har ligget med mange og det er det samme som du skulle gå i butikken å kjøpe en bruktbil som har godt endel kilometer for mye, da vil den være på mye biligere. Dere kan jo bare tenke dere at når du legger deg til sengs med en jente som har gjort det et dusin ganger, da vil det slå en liten klokke i bakhodet ditt at: Skal jeg lixom putte min penis i det hullet der det har vært xx antall før meg!? men som sagt så begynner jeg å miste den fatningen for vært år som går for det er umulig å finne jeg jente som ikke har gjort det eller som ikke har gjort det så mange ganger. Og så det er sagt, så mener jeg ikke jenter er horer i den forstand selv det kanskje hører sånn ut når jeg sammenligner dem med priser på bil, men det er ingen jenter som er horer bare for å få sagt det, så lenge dem ikke trekker ut på gata å tar seg betalt for ha litt sex. Men nå må jeg jobbe litt, men jeg svarer på innlegg på de to jeg har sendt inn for det er sikkert mye uenighet med meg og håper det også det er noen som er litt smart og er enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Regner med at det også gjelder kvinner ?

Jeg er av den oppfatning at det er sex man har behov for - ikek sexpartnere. Dvs. at når en mann/dame får seg en fast partner så holder man seg til den - så lenge man har et normalt forhold hvor man har sex regelmessig.

Derimot hvis man ikke har et fast forhold så har man jo også behov for sex og da kan man ha forskjellige partnere.

Mulig jeg misforsto svaret ditt - men jeg oppfattet det slik at du mente personer som har hatt mange sexpartnere vil alltid ha et behov for sexPARTNERE - dvs. vil være utro i et forhold??

Det er nok en klar tendens i den retningen. Stor seksuell aktivitet, med mange partnere, er vanedannende og avhengighetsskapende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...