Gå til innhold

FU: Tidenes verste Barne-TV

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Sommeren på Mirabelløya" var dritkjedelig. Og så husker jeg Lekestue med Thea Stabell(tror jeg hun het)-forferdelig.

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

9

• KaVa

7

• SierDuDet

4

• laban

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Pompel og Pilt. Jeg var liiiivredd og hadde mareritt. Vaktmester Gorgon var så skummel, jeg trodde han skulle ta Pompel og Pilt der de løp gjennom de horegardinene som hang overalt...

Skrevet

Pompel og Pilt. Jeg var liiiivredd og hadde mareritt. Vaktmester Gorgon var så skummel, jeg trodde han skulle ta Pompel og Pilt der de løp gjennom de horegardinene som hang overalt...

Hvor gammel er du, nanna? Jeg trodde vi var på samma alder, men jeg er for ung til å huske Pompel og Pilt! :o)

Skrevet

Pompel og Pilt må dele plassen med Romlingane, tror jeg. Og det er nesten litt synd, for Romlingane var søte (syntes jeg den gang) men stemmen til han fortelleren var bare dødsens! Hva het han nå igjen?

Dessuten kunne jeg ikke fordra Tante Brun og gjengen!

*grøss*

Skrevet

Hvor gammel er du, nanna? Jeg trodde vi var på samma alder, men jeg er for ung til å huske Pompel og Pilt! :o)

Jeg er født tidlig på 70-tallet. Og jeg husker programmet _vagt_ - jeg husker mest frykten. Da jeg som voksen så bilder av figurene kjente jeg dem faktisk ikke igjen.

• 7 år senere...
Gjest Tante Gul
Skrevet

Pompel og Pilt må dele plassen med Romlingane, tror jeg. Og det er nesten litt synd, for Romlingane var søte (syntes jeg den gang) men stemmen til han fortelleren var bare dødsens! Hva het han nå igjen?

Dessuten kunne jeg ikke fordra Tante Brun og gjengen!

*grøss*

''Dessuten kunne jeg ikke fordra Tante Brun og gjengen! *grøss*''

Seriøst? Tante Brun og gjengen er det beste jeg har sett på barne-tv, seriøst!

Gjest prust
Skrevet

Jeg husker også det med grøssing - men jeg husker at min far digget Birgitte Grimstad noe helt hemningsløst...

Tror det var i et av de programmene de sang den grufulle sangen "Langt inni skogen lå et lite berg...."

Gjest prust
Skrevet

Ups - jeg forvillet meg visst langt inni urtiden - i 2002 :-DDD

Artig å se alle de gamle nick'ene - fant ikke mitt eget der, men, - jeg surret vel rundt på gravid- og småbarnsforumet :-)

Skrevet

Artig å se alle de gamle nick'ene - fant ikke mitt eget der, men, - jeg surret vel rundt på gravid- og småbarnsforumet :-)

Ja, deet ser ut til at Tante Gul dro i gang showet denne gangen :-)

Gjest prust
Skrevet

Tante Gul? Onkel Ponkel? Hvem søren er dette for noen nisser?

Gjest Tante Lilla
Skrevet

Koselig med litt nostalgi.

Skrevet

Noen som prøver å få sommerkvelden til å gå, tenker jeg :-)

trollemor;o)
Skrevet

haha, morsomt! Jeg fant meg selv, med et annet nick.

Gjest Tante Rød
Skrevet

Er De frekk?

Skrevet

Jeg husker også det med grøssing - men jeg husker at min far digget Birgitte Grimstad noe helt hemningsløst...

Tror det var i et av de programmene de sang den grufulle sangen "Langt inni skogen lå et lite berg...."

Kan ikke skjønne at dette var så grusomt, jeg vokste opp med både Birgitte Grimstad og Leikestove og likte det veldig godt.

Får gode asossiasjoner til barndommen av å lese dette.

Skrevet

Gullars (og Marianne i Regnbuebyen). Grusomt.

mariaflyfly
Skrevet

Hahaha! Den sangen husker jeg også med skrekk og gru!

mariaflyfly
Skrevet

Næmmen! Det var jo min gamle tråd, jo. Nå blei jeg forvirra. ;)

Skrevet

Hahaha! Den sangen husker jeg også med skrekk og gru!

Jeg er fremdeles enig med meg sjøl om at Taremareby var det aller verste ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...