Gjest git Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 "Sommeren på Mirabelløya" var dritkjedelig. Og så husker jeg Lekestue med Thea Stabell(tror jeg hun het)-forferdelig. 0 Siter
nanna Skrevet 14. november 2002 Skrevet 14. november 2002 Pompel og Pilt. Jeg var liiiivredd og hadde mareritt. Vaktmester Gorgon var så skummel, jeg trodde han skulle ta Pompel og Pilt der de løp gjennom de horegardinene som hang overalt... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. november 2002 Forfatter Skrevet 14. november 2002 Pompel og Pilt. Jeg var liiiivredd og hadde mareritt. Vaktmester Gorgon var så skummel, jeg trodde han skulle ta Pompel og Pilt der de løp gjennom de horegardinene som hang overalt... Hvor gammel er du, nanna? Jeg trodde vi var på samma alder, men jeg er for ung til å huske Pompel og Pilt! ) 0 Siter
Chloe Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Pompel og Pilt må dele plassen med Romlingane, tror jeg. Og det er nesten litt synd, for Romlingane var søte (syntes jeg den gang) men stemmen til han fortelleren var bare dødsens! Hva het han nå igjen? Dessuten kunne jeg ikke fordra Tante Brun og gjengen! *grøss* 0 Siter
nanna Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Hvor gammel er du, nanna? Jeg trodde vi var på samma alder, men jeg er for ung til å huske Pompel og Pilt! ) Jeg er født tidlig på 70-tallet. Og jeg husker programmet _vagt_ - jeg husker mest frykten. Da jeg som voksen så bilder av figurene kjente jeg dem faktisk ikke igjen. 0 Siter
Gjest Tante Gul Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Pompel og Pilt må dele plassen med Romlingane, tror jeg. Og det er nesten litt synd, for Romlingane var søte (syntes jeg den gang) men stemmen til han fortelleren var bare dødsens! Hva het han nå igjen? Dessuten kunne jeg ikke fordra Tante Brun og gjengen! *grøss* ''Dessuten kunne jeg ikke fordra Tante Brun og gjengen! *grøss*'' Seriøst? Tante Brun og gjengen er det beste jeg har sett på barne-tv, seriøst! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Jeg husker også det med grøssing - men jeg husker at min far digget Birgitte Grimstad noe helt hemningsløst... Tror det var i et av de programmene de sang den grufulle sangen "Langt inni skogen lå et lite berg...." 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Ups - jeg forvillet meg visst langt inni urtiden - i 2002 :-DDD Artig å se alle de gamle nick'ene - fant ikke mitt eget der, men, - jeg surret vel rundt på gravid- og småbarnsforumet :-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Ups - jeg forvillet meg visst langt inni urtiden - i 2002 :-DDD Artig å se alle de gamle nick'ene - fant ikke mitt eget der, men, - jeg surret vel rundt på gravid- og småbarnsforumet :-) Ja, deet ser ut til at Tante Gul dro i gang showet denne gangen :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Ja, deet ser ut til at Tante Gul dro i gang showet denne gangen :-) Tante Gul? Onkel Ponkel? Hvem søren er dette for noen nisser? 0 Siter
Gjest Tante Lilla Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Ja, deet ser ut til at Tante Gul dro i gang showet denne gangen :-) Koselig med litt nostalgi. 0 Siter
morsan Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Tante Gul? Onkel Ponkel? Hvem søren er dette for noen nisser? Noen som prøver å få sommerkvelden til å gå, tenker jeg :-) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Ups - jeg forvillet meg visst langt inni urtiden - i 2002 :-DDD Artig å se alle de gamle nick'ene - fant ikke mitt eget der, men, - jeg surret vel rundt på gravid- og småbarnsforumet :-) haha, morsomt! Jeg fant meg selv, med et annet nick. 0 Siter
Gjest Tante Rød Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Tante Gul? Onkel Ponkel? Hvem søren er dette for noen nisser? Er De frekk? 0 Siter
avidi Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Jeg husker også det med grøssing - men jeg husker at min far digget Birgitte Grimstad noe helt hemningsløst... Tror det var i et av de programmene de sang den grufulle sangen "Langt inni skogen lå et lite berg...." Kan ikke skjønne at dette var så grusomt, jeg vokste opp med både Birgitte Grimstad og Leikestove og likte det veldig godt. Får gode asossiasjoner til barndommen av å lese dette. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Gullars (og Marianne i Regnbuebyen). Grusomt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Skrevet 13. juli 2010 Jeg husker også det med grøssing - men jeg husker at min far digget Birgitte Grimstad noe helt hemningsløst... Tror det var i et av de programmene de sang den grufulle sangen "Langt inni skogen lå et lite berg...." Hahaha! Den sangen husker jeg også med skrekk og gru! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Skrevet 13. juli 2010 Ups - jeg forvillet meg visst langt inni urtiden - i 2002 :-DDD Artig å se alle de gamle nick'ene - fant ikke mitt eget der, men, - jeg surret vel rundt på gravid- og småbarnsforumet :-) Næmmen! Det var jo min gamle tråd, jo. Nå blei jeg forvirra. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Hahaha! Den sangen husker jeg også med skrekk og gru! Jeg er fremdeles enig med meg sjøl om at Taremareby var det aller verste ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.