bsa1365380394 Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Hei lurte på om noen kunne gi meg noen gode råd for kraftige luftsmerter i tarmen. Jeg er 36 år og blir plaget av disse smertene en gang i mellom. Jeg har normal avføring,men blir litt svimmel og sliten når dette pågår. Smertene avtar gjerne etter noen timer,men det er veldig plagsomt når det pågår.Får litt vanskelig med å puste ordentlig det klemmer litt i brystet,men vet ikke om dette skyldes at jeg blir litt bekymret?? Finnes det noen som har noen gode råd skal jeg være takknemlig. 0 Siter
Gjest Higgins Skrevet 21. november 2002 Skrevet 21. november 2002 Hvordan kan du være sikker på at det er luftsmerter? Anbefaler deg å oppsøke lege, dersom dette har vart ved over tid. 0 Siter
kirin Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Hvordan kan du være sikker på at det er luftsmerter? Anbefaler deg å oppsøke lege, dersom dette har vart ved over tid. Jeg har hatt samme problemer som deg etter en galleoperasjon. Jeg sluttet å drikke melk og spise mat som gir luftproblemer. Jeg drikker fenikkelte og spiste Minifom-tabletter. Plagene har gitt seg noe, men jeg merker når luften kommer. Da blir jeg svimmel, og luften "setter seg fast i brystet". Hjertet gjør også ekstraslag. 0 Siter
Gjest tester bare Skrevet 10. desember 2002 Skrevet 10. desember 2002 Jeg har hatt samme problemer som deg etter en galleoperasjon. Jeg sluttet å drikke melk og spise mat som gir luftproblemer. Jeg drikker fenikkelte og spiste Minifom-tabletter. Plagene har gitt seg noe, men jeg merker når luften kommer. Da blir jeg svimmel, og luften "setter seg fast i brystet". Hjertet gjør også ekstraslag. test 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.