Gå til innhold

xenical

Anbefalte innlegg

• 1 år senere...

Fortsetter under...

Jeg tror du skal være veldig forsiktig med å bestille over internet. Ikke bare på grunn av falske tabletter, men også av falske formidlere.

Jeg har kjøpt via ei dame i Singapore, og hun var absolutt til å stole på. Jeg fikk pakninger som var forseglet, og de hadde alle detaljer som de pakningene jeg har fått på apotek her i Nederland (jeg har resept på Xenical, men kjøper gjerne i utlandet fordi det er billigere).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83067-xenical/#findComment-795286
Del på andre sider

Gjest bruker Xenical

Det er dyrt, men verd det. Det er trygge medisiner, og bruksanvisning og pakningsvedlegg er på norsk. Skulle noe skje og du skulle reagere på tablettene er det jo bedre at du vet det er Xenical, enn noe "halv-tvilsomt" fra utlandet.

Det koster 6-700 kr / mnd - men det er jo ikke mye hvis du tenker på f.eks. hva det koster med andre "slankekurer", som ikke alltid har dokumentert effekt en gang.

Gå til legen og få resept, og kjøp pillene på apoteket. Bor du i nærheten av Sverige kan du bruke resepten din der også, og det er det penger å spare på, samtidig som du vet du får det riktige medikamentet.

Men ikke bestill medikamenter på nettet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83067-xenical/#findComment-795305
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...