Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt 3 ivf forsøk.

De 2 første var negative men ble gravid på mitt 3. Mista i uke 9 etter en missed abortion.

Jeg tok ikke akkupuntur på mine 2 første forsøk men på mitt 3 og da ble jeg gravid!!!!

Jeg starta opp med akkupunktur

rett etter aborten.Hatt en 8 behandlinger til nå.Skal muligens starte opp forsøk ca 10 des.

Tror det behandlingene hjalp meg til å bli gravid sist??

og da skulle vel sjansen være til stade neste gang??

Hvorfor er det så forskjell med

hvor ofte man tar behandling??

Jeg går en gang pr 14 dag,mens noen andre en gang pr uke!!

Vil legge til at jeg har tette

eggledere,ellers er alt bra inklusiv sædkvalitet. Det har vært mange egg med bra befruktnin. Siste forsøk 9 egg-

8 befrukta.

Hadde vært spennende å høre dine synspunkter-

Vi er 31 år gamle.

Med hilsen TK.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/8312-akk-pr%C3%B8ver%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære TK.

Jeg kjenner til flere som mener at akupunktur har hjulpet under prøverørsforsøk og vi vet fra forskning at behandlingen blant annet kan påvirke hormonsystemet og immunapparatet. Derimot mangler vi dokumentasjon om hvor stor nytten er og hvor ofte man behøver å gå til behandling.Vanligvis går man hyppig i startfasen (1-3 ggr per uke) og etter 8-10 behandlinger kan intervallet forlenges (1-4 ggr per mnd). Jeg synes du skal overlate til din behandler å avgjøre hvor ofte du skal ha behandling. Det er ikke alltid slik at det bedre å gå ofte. Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/8312-akk-pr%C3%B8ver%C3%B8r/#findComment-40745
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...