Gå til innhold

Noen tar nicket mitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det mulig når jeg har passordbeskyttet det for lenge siden?

Litt irritert.

Fortsetter under...

Skrevet

Hun skrev da "Veluoria", ikke "Velouria"? Men det er lett å ta feil!

Skrevet

Det var en liknende sak her for en tid tilbake, husker ikke hvilket nick det gjaldt. Men det er i alle fall mulig hvis man skriver en stor i istedet for l - det ser jo helt likt ut.

Skrevet

Hun skrev da "Veluoria", ikke "Velouria"? Men det er lett å ta feil!

Nei, noen skriver Velouria også, alle de innleggene er ikke mine. That's the problem.

Gjest VeIouria
Skrevet

Nei, noen skriver Velouria også, alle de innleggene er ikke mine. That's the problem.

Hvordan hvet du at ikke alle innleggene er dine da?

Skrevet

Hvordan hvet du at ikke alle innleggene er dine da?

Fordi jeg ikke skriver vet med H foran ;o)

Annonse

Skrevet

Har du en e-postadresse til ? Da kan du jo passordbeskytte varianten med stor i istedenfor l også ?

Gjest Nicktyvtrollet
Skrevet

Skift passord rimelig kjapt før Falske- Velouria rekker det ogse om det hjelper.

Gjest VeIouria
Skrevet

Kanskje det var en liten skrivefeil bare...:o)

Skrevet

Skift passord rimelig kjapt før Falske- Velouria rekker det ogse om det hjelper.

Men dette har ikke noe med passord å gjøre, mest sannsynlig. Kun likheten mellom liten l og stor i. Det var en likenende sak for litt siden - tror det var Flisa som opplevde det samme. I teorien er det mulig å stjele alle nick som har liten l i seg, og erstatte den med en stor i. Tror jeg, da.

Skrevet

Har du en e-postadresse til ? Da kan du jo passordbeskytte varianten med stor i istedenfor l også ?

det er nå gjort ;o) Takk for tips!

Gjest VeIuoria
Skrevet

det er nå gjort ;o) Takk for tips!

Hva er gjort?

Gjest VeIouria
Skrevet

Men dette har ikke noe med passord å gjøre, mest sannsynlig. Kun likheten mellom liten l og stor i. Det var en likenende sak for litt siden - tror det var Flisa som opplevde det samme. I teorien er det mulig å stjele alle nick som har liten l i seg, og erstatte den med en stor i. Tror jeg, da.

test

Annonse

Gjest VeIouria
Skrevet

Hva er gjort?

Det merket du vel siden du måtte bytte på bokstavene ;O)

Gjest VeIuoria
Skrevet

Det merket du vel siden du måtte bytte på bokstavene ;O)

he,he,he veldig morsomt....o)

Skrevet

Jeg er ny her - men kjenner godt til nicknapping fra andre fora. Irriterende!

Hvordan beskytter jeg meg her inne - du er vel ekspert på dette etterhvert?

Gjest webmaster
Skrevet

Vi har dessverre et problem med at den skrifttypen vi bruker til underskriftene i innlegg viser stor i og liten L slik at de ser like ut. Jeg kan ikke love her og nå at det vil bli noen endring på dette, så foreløpig bør du reservere nicket ditt med begge variantene om du har mulighet til det.

Skrevet

Det var en liknende sak her for en tid tilbake, husker ikke hvilket nick det gjaldt. Men det er i alle fall mulig hvis man skriver en stor i istedet for l - det ser jo helt likt ut.

det var meg! :_)

Skrevet

Dette gav meg et tips iallefall...Molli skriver jo med to små l'er. Nå har jeg passordbeskyttet skrivemåten med to store i'er også....ser jo nesten likt ut.

Skrevet

Dette gav meg et tips iallefall...Molli skriver jo med to små l'er. Nå har jeg passordbeskyttet skrivemåten med to store i'er også....ser jo nesten likt ut.

Du glemte en stor i og en liten l kombinasjonen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...