Gå til innhold

Noen tar nicket mitt!


Velouria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var en liknende sak her for en tid tilbake, husker ikke hvilket nick det gjaldt. Men det er i alle fall mulig hvis man skriver en stor i istedet for l - det ser jo helt likt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev da "Veluoria", ikke "Velouria"? Men det er lett å ta feil!

Nei, noen skriver Velouria også, alle de innleggene er ikke mine. That's the problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VeIouria

Nei, noen skriver Velouria også, alle de innleggene er ikke mine. That's the problem.

Hvordan hvet du at ikke alle innleggene er dine da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nicktyvtrollet

Fordi jeg ikke skriver vet med H foran ;o)

Skift passord rimelig kjapt før Falske- Velouria rekker det ogse om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skift passord rimelig kjapt før Falske- Velouria rekker det ogse om det hjelper.

Men dette har ikke noe med passord å gjøre, mest sannsynlig. Kun likheten mellom liten l og stor i. Det var en likenende sak for litt siden - tror det var Flisa som opplevde det samme. I teorien er det mulig å stjele alle nick som har liten l i seg, og erstatte den med en stor i. Tror jeg, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en e-postadresse til ? Da kan du jo passordbeskytte varianten med stor i istedenfor l også ?

det er nå gjort ;o) Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VeIouria

Men dette har ikke noe med passord å gjøre, mest sannsynlig. Kun likheten mellom liten l og stor i. Det var en likenende sak for litt siden - tror det var Flisa som opplevde det samme. I teorien er det mulig å stjele alle nick som har liten l i seg, og erstatte den med en stor i. Tror jeg, da.

test

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ny her - men kjenner godt til nicknapping fra andre fora. Irriterende!

Hvordan beskytter jeg meg her inne - du er vel ekspert på dette etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Vi har dessverre et problem med at den skrifttypen vi bruker til underskriftene i innlegg viser stor i og liten L slik at de ser like ut. Jeg kan ikke love her og nå at det vil bli noen endring på dette, så foreløpig bør du reservere nicket ditt med begge variantene om du har mulighet til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en liknende sak her for en tid tilbake, husker ikke hvilket nick det gjaldt. Men det er i alle fall mulig hvis man skriver en stor i istedet for l - det ser jo helt likt ut.

det var meg! :_)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gav meg et tips iallefall...Molli skriver jo med to små l'er. Nå har jeg passordbeskyttet skrivemåten med to store i'er også....ser jo nesten likt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gav meg et tips iallefall...Molli skriver jo med to små l'er. Nå har jeg passordbeskyttet skrivemåten med to store i'er også....ser jo nesten likt ut.

Du glemte en stor i og en liten l kombinasjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...