Gå til innhold

ny type Alternativ Behandling har kommet fra Taiwan

Anbefalte innlegg

Hei,

En ny type Alternativ Behandling har kommet fra Taiwan:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=2867287

Selv om effekten er bedre dokumentert enn de fleste alternative behandlingsformer, manes til forsiktighet inntil bivirkningene er klarlagt! ;-)

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

Hvordan kan du si at effekten er bedre dokumentert en andre alternative behandlingsmåter? Folk blir da friske av dem også. Denne "traktor-metoden" har vel ikke vært gjennom noen dobbeltblindundersøkelse?

Hei Jubalong,

Joda - vi tok 100 blinde og slo dem i skallen med gravemaskiner, men ingen av dem fikk synet tilbake! ;-)

Med vennlig hilsen

Ulv I Faarikaal

Hei Jubalong,

Joda - vi tok 100 blinde og slo dem i skallen med gravemaskiner, men ingen av dem fikk synet tilbake! ;-)

Med vennlig hilsen

Min svaksynte kompis fikk råd om å spise blåbær for å få bedre syn av en "alternativ behandler". Jeg og han lurer fært på hvordan linsa i øyet skal begynne å funke bedre når den er fjernet på grunn av grå stær ? He-he. Det bare forteller noe om nivået på "faget".

Min svaksynte kompis fikk råd om å spise blåbær for å få bedre syn av en "alternativ behandler". Jeg og han lurer fært på hvordan linsa i øyet skal begynne å funke bedre når den er fjernet på grunn av grå stær ? He-he. Det bare forteller noe om nivået på "faget".

Og nå lider han av blå stær? *S*

Med vennlig hilsen

Gjest jubalong 70

Hei Jubalong,

Med vennlig hilsen

He, he, he. Ja, ja da får øyeklinikkene på sykehusene kjøpe inn noen Taiwanske traktorer da, så blir det vel sving på sakene :-)

Annonse

He, he, he. Ja, ja da får øyeklinikkene på sykehusene kjøpe inn noen Taiwanske traktorer da, så blir det vel sving på sakene :-)

Hei,

Vi skal undersøke om John Deere traktorer er mer effektive enn Massey Ferguson til formålet. ;-)

Med vennlig hilsen

Ulv I Faarikaal

Hei,

Vi skal undersøke om John Deere traktorer er mer effektive enn Massey Ferguson til formålet. ;-)

Med vennlig hilsen

Siden vi har 36 ulike traktormerker i landet, må vi ha 100 blinde x 36 traktorer = 3600 blinde. Noe sier meg at dette blir dyrt. Vi kan ikke diskriminere noen merker.

Siden vi har 36 ulike traktormerker i landet, må vi ha 100 blinde x 36 traktorer = 3600 blinde. Noe sier meg at dette blir dyrt. Vi kan ikke diskriminere noen merker.

Hei,

Du glemte kontrollgruppen, som vi må teste med andre landbruksmaskiner! :-)

Med vennlig hilsen

Ulv I Faarikaal

Hei,

Dette blir, per definisjon, det man kaller en dobbelBLIND test! *ler*

Med vennlig hilsen

OK. Hvis de er blinde har de sikkert onanert for mye, så vi lager en hovedgruppe til hvor vi skiller de som ikke onanerer fra de som gjør det. Har en følelse at det ikke er så mange i den første gruppen så det kan bli litt feil, men skitt au.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...