Gå til innhold

Anngående homofili

Anbefalte innlegg

De fleste lesbene jeg kjenner har også helt normale navn. Vel, så lenge det ikke er du som skal være sensor, da!

;o)

Men det er ikke så mange grusomme jentenavn.

Les på kjerringforumet. Navnene nedover der gjenspeiler en blanding av homofili og Ringenes Herre.

Jeg mener... jeg forstår at man kan være Tolkien fans, og selv er jeg gammel Star Wars fan, men det betyr ikke at jeg ville kalt unga mine for Han Solo, Darth, Jabba The Hut eller Yoga.

Fortsetter under...

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

39

• dewey

10

• Ulv I Faarikaal

7

• Line

6

Mest aktive i denne tråden

Men det er ikke så mange grusomme jentenavn.

Les på kjerringforumet. Navnene nedover der gjenspeiler en blanding av homofili og Ringenes Herre.

Jeg mener... jeg forstår at man kan være Tolkien fans, og selv er jeg gammel Star Wars fan, men det betyr ikke at jeg ville kalt unga mine for Han Solo, Darth, Jabba The Hut eller Yoga.

Så lenge du kaller det "kjerringforum", så gidder jeg ikke kikke en gang. Kjerring er et av de styggeste ordene jeg hører, selv fra en Askimgutt :o)

Jeg har et veldig normalt navn, og det er veldig lite homofilt.

Tja... Clint er da overhodet ikke kriminelt. Snarere tvert i mot.

Ronny... tja... bortsett fra at han kliner til med en fyllearrest i ny og ne, så er han vel ikke videre kriminell.

Kevin er homofilt. Aner ikke hvorfor du nevnte dette navnet i denne settingen.

Du har et skikkelig homsenavn!

Skal ikke nevne hvem jeg tenker på *mumle* Men han er skikkelig ond. Og litt homo.

Du har et skikkelig homsenavn!

Skal ikke nevne hvem jeg tenker på *mumle* Men han er skikkelig ond. Og litt homo.

Huff huff huff... du har ikke lesbenavn, men jeg kunne sagt det bare på f... :)

Jeg kjenner flere som heter det samme som meg, og ingen av dem er homser :)

Neida, jeg er helt normal :)

Jeg vil for øvrig tro at det bare er et tidsspørsmål før onkelen din som heter Per-Kristian, står fram.

Vi sang også på skolen. Det husker jeg jo veldig godt. Læreren min ville til og med ha meg til å joine skikkelig kor, siden jeg ifølge henne hadde så fin stemme.

Men jeg er glad ikke det skjedde. Det kunne jo fått katastrofale utfall, i hvertfall i forhold til min legning.

Katastrofal og katastrofal, det er jo mange søte menn der ute da!

Annonse

Bra du tar selvkritikk :) Det er forresten ille når alle sammen sier det ordet. Det er nedverdigende, uansett hvor langt utpå bygda man bor...

:o)

Men jeg bor ikke sååå langt ute på bygda! Og Askim, da gitt! :)

Jeg kaller ingen for kjerring, med mindre jeg gjør det på spøk, og det har jo hendt. Men jeg synes ikke ordet i seg selv er så ille.

Selv liker jeg uansett å kalle kjerringene, unnskyld, kvinnfolka, for bitch, og ho`.

:)

Huff huff huff... du har ikke lesbenavn, men jeg kunne sagt det bare på f... :)

Jeg kjenner flere som heter det samme som meg, og ingen av dem er homser :)

Men vi vet jo om minst en som er det..?

*gliser*

Heldigvis har jeg et veldig feminint navn, ihvertfall hvis man tar med mellomnavnet :-)

Men jeg bor ikke sååå langt ute på bygda! Og Askim, da gitt! :)

Jeg kaller ingen for kjerring, med mindre jeg gjør det på spøk, og det har jo hendt. Men jeg synes ikke ordet i seg selv er så ille.

Selv liker jeg uansett å kalle kjerringene, unnskyld, kvinnfolka, for bitch, og ho`.

:)

Askim er litt lenger ut på bygda enn det jeg bor i forhold til nærmeste by, i alle fall ;)

Ho' må være et dialektord sørpå, for det vet jeg ikke hva betyr. Tror ikke jeg vil vite det heller. Synes folk skal slippe slike "kallenavn" uansett jeg.

Askim er litt lenger ut på bygda enn det jeg bor i forhold til nærmeste by, i alle fall ;)

Ho' må være et dialektord sørpå, for det vet jeg ikke hva betyr. Tror ikke jeg vil vite det heller. Synes folk skal slippe slike "kallenavn" uansett jeg.

Ho` er egentlig ikke en dialekt, men mer å regne som gangsterprat. Det er visst veldig inne blant lømlene i Oslos gater, sammen med schpaa, kebe og andre kufie ord.

Jeg prøver å holde meg oppdatert slik at jeg kan klare å kommunisere med ungdommen, vet du :)

Ho` er egentlig ikke en dialekt, men mer å regne som gangsterprat. Det er visst veldig inne blant lømlene i Oslos gater, sammen med schpaa, kebe og andre kufie ord.

Jeg prøver å holde meg oppdatert slik at jeg kan klare å kommunisere med ungdommen, vet du :)

Ok. Fortsett med det du. Jeg har ingen planer om å flytte tilbake til OsloS-området, så jeg trenger ikke å lære meg det der! Hehe...

Annonse

Jeg holdt faktisk på å skrive et innlegg i samme leia. Skjalg? Er det om å gjøre og finne navn som ingen andre har? Rino? Den ungen skal aldri til utlandet, det er helt sikkert. Nå er det ikke så jævla mye vi kan gjøre med etternavnet, men er det nødvendig å gi ungene navn som fremkaller brekninger? Eller krampelatter?

Jeg holdt faktisk på å skrive et innlegg i samme leia. Skjalg? Er det om å gjøre og finne navn som ingen andre har? Rino? Den ungen skal aldri til utlandet, det er helt sikkert. Nå er det ikke så jævla mye vi kan gjøre med etternavnet, men er det nødvendig å gi ungene navn som fremkaller brekninger? Eller krampelatter?

Rino... huff... det navnet så jeg ikke engang. Jeg klikket meg bare inn på et visst antall innlegg, og trodde ikke det kunne bli verre enn det jeg så...

Rino... Får assosisasjoner til Nissene På Låven. En hårreisende person, skallet og uten sosial intellekt.

Det er mye gærne damer på det forumet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...