Gå til innhold

FU: Hvor møtte dere partneren deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 174
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

67

• lurulf

9

• Ulv I Faarikaal

8

• naiv

7

Mest aktive i denne tråden

Traff ham for 5 år siden på studentkroa i byen der vi begge studerte. Ei jente fortalte meg hun syntes han var kjekk, så jeg foreslo vi skulle smyge oss bort og se hvem som først fikk kontakt.

Hun snakket til ham først, men mitt "Hei, hvor kommer du fra?" gjorde nok størst inntrykk, for han sitter nå ute i stua her og vi har store planer om å fortsette (og utvide)samboerskapet :-)

Gjest -Riksklysa( slem akkurat nå)

Møtte han på sommerkurs da vi var 12 og 13 år. Vi ble gode venner, og holdt sammen flere somre på rad før vi ble kjærester da vi var 16.

Nå er vi 20 og 21 og har det bedre enn noensinne :-D

men du bor i særp og han i drammen? jaja, hadde kjæresten min også bodd en annen plass hadde alt vært vel :-)

hehe...

Annonse

møtte henne mens jeg studerte, var kunn ute etter et knull eller to, her sitter jeg i dag, med samma dama, mange år etter :-)

så ille kan det gå :-)

Møtte han i demonstrasjonstog, hvor ellers? Han var en kranglete faen, det tok sikkert femten år før vi slutta med det (å krangle). Jeg er forsåvidt en kranglete faen sjøl. Men på nettet er det nok verre å finne folk. Jeg skjønner ikke hvorfor man gjør det? Tøkke gå ut, eller? Venninne jeg har klager over at hun aldri møter noen. Hun er aldri noe sted, heller: vil ikke bli med i den bittelilleste bridgeklubb eller den verste rockejoint, liker seg best hjemme. Det gjør jeg og, det. Men, det er klart, jeg har jo han der kranglete typen, her da. Akkurat nå tror jeg han leser jobb og holder kjeft (han har kjøpt grappa, enda vi skulle ikke drikke i uka...da tar sikkert jeg et glass også, faen).

møtte henne mens jeg studerte, var kunn ute etter et knull eller to, her sitter jeg i dag, med samma dama, mange år etter :-)

så ille kan det gå :-)

Avslørt! *flirer*

Men jeg skal holde kjeft;)

*hvisker* skal du være anonym bør du endre skrivestil..

Traff ham for 5 år siden på studentkroa i byen der vi begge studerte. Ei jente fortalte meg hun syntes han var kjekk, så jeg foreslo vi skulle smyge oss bort og se hvem som først fikk kontakt.

Hun snakket til ham først, men mitt "Hei, hvor kommer du fra?" gjorde nok størst inntrykk, for han sitter nå ute i stua her og vi har store planer om å fortsette (og utvide)samboerskapet :-)

Så du rappa egentlig din venninnes utkårede?

Fiffent, da slapp jo du å lete:)

Møtte han på sommerkurs da vi var 12 og 13 år. Vi ble gode venner, og holdt sammen flere somre på rad før vi ble kjærester da vi var 16.

Nå er vi 20 og 21 og har det bedre enn noensinne :-D

Imponerende, Spirito.

Det må jeg si:) Når dere var så unge er det ikke rart han vegrer seg fra samboerskap nå så tidlig:)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg var på ferie alene, hun med sin mor. Hun sto bak meg da vi så på krokodiller. En krokodille løp rett mot meg, og jeg rygga. Tærne hennes var under mine hæler, høyt skrik. Jeg måtte spandere middag. Etter det ble jeg ikke kvitt dem :-)

Jeg var på ferie alene, hun med sin mor. Hun sto bak meg da vi så på krokodiller. En krokodille løp rett mot meg, og jeg rygga. Tærne hennes var under mine hæler, høyt skrik. Jeg måtte spandere middag. Etter det ble jeg ikke kvitt dem :-)

Hehe, tærne, krokodillene eller mor og datter? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...