Gå til innhold

Jeg sendte nettopp

Anbefalte innlegg

Skrevet

en sexy bildebeskjed på sms til samboern, det var en puppedame i en litt vulgær stilling, og så skrev jeg under. Vil du ta meg bakfra?

så fikk jeg svar:

Ja, i kveld!

er det meg, eller var det et usexy svar????????? :)))))

Skrevet

Det var en lykkelig mann som ikke pakker ting pent inn i bomull! Kos deg i kveld... :0)

Gjest Psykosomatisk
Skrevet

Et typisk svar fra en mann, så gled deg til i kveld :)

Og kjøp inn plenty med glidekrem.

Skrevet

Usexy??....hva i all verden hadde du ventet deg? Merkelig at dere jentere skal klare å gjøre noe negativt ut av dette også. Her fikk du ett helt klart svar tilbake som ikke var til å misforstå og så "sutrer" du??

Ikke rart enkelte forhold går i dass sier nå jeg.

Skrevet

Skjønner ikke spørsmålet! Du stiller et spørsmål - og får et streit, godt svar. Synes verken spørsmål eller svar havner inn under kategorien "sexy", men det er _min_ mening.

Hva hadde du forventet deg? Noe annet enn et direkte svar på et direkte spørsmål?

Skrevet

Hadde han svart "Nei takk!" hadde det vært usexy.

Hva forventet du tilbake da? En lang historie om hva han ville gjøre denne kvelden?

Skrevet

Du hadde sikkert ventet en het og flott mld tilbake fra han..For slikt forventer/ønsker vi damer..

Men menn er enkle og derfor enkelt svar..

Men lykke til og kos deg!!

;-))

Skrevet

Usexy??....hva i all verden hadde du ventet deg? Merkelig at dere jentere skal klare å gjøre noe negativt ut av dette også. Her fikk du ett helt klart svar tilbake som ikke var til å misforstå og så "sutrer" du??

Ikke rart enkelte forhold går i dass sier nå jeg.

skjønner hva du mener...forventa bare et svar med litt mer entusiasme:)

Skrevet

skjønner hva du mener...forventa bare et svar med litt mer entusiasme:)

Hehe, mer entusiasme? Gutten går antagelig rundt med en halv fet en og med ett salig smil om munnen. Svaret var klart og tydelig og du kommer til å få deg en skikkelig omgang i kveld, så sant du ikke kommenterer svaret du fikk. Det er utrolig turn of.

Skrevet

Hehe, mer entusiasme? Gutten går antagelig rundt med en halv fet en og med ett salig smil om munnen. Svaret var klart og tydelig og du kommer til å få deg en skikkelig omgang i kveld, så sant du ikke kommenterer svaret du fikk. Det er utrolig turn of.

Jeg tenkte meg at det er turn off ja, så jeg sendte heldigvis ikke noe svar tilbake..

Skrevet

Og kjøp inn plenty med glidekrem.

Å bli tatt bakfra er ikke det samme som å bli tatt bak...

Gjest Psykosomatisk
Skrevet

Å bli tatt bakfra er ikke det samme som å bli tatt bak...

Man vet aldri! Bedre føre var enn sår bak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...