Gå til innhold

Webmaster....våkne opp og kom på banen


HeIen

Anbefalte innlegg

Dette er så jæ*** dumt. Her må man sitte og passordbeskytte varianter av navnet sitt fordi man har en l i det.

Ingen her kan se at jeg er logget på som Heien.

Men det er jeg som må stå til rette for det de idiotene som leker seg med dette skriver.

Og når jeg skulle passordbeskytte Heien, måtte jeg lage meg en helt ny mailkonto.

Puhhhhhhh at vi gidder være her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helen, jeg ser at de også har brukt FLisgubben sitt nick på denne måten, ENDA jeg ble obs på dette og beskyttet nicket hans med den varianten. Må si jeg er fristet til å ta meg et nytt nick!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ofte blitt utsatt for en liten falsk cheerleader som skriver navnet sitt cheerIeader....lite morsomme greier...kan ikke noe gjoeres??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helen, jeg ser at de også har brukt FLisgubben sitt nick på denne måten, ENDA jeg ble obs på dette og beskyttet nicket hans med den varianten. Må si jeg er fristet til å ta meg et nytt nick!

Jeg har passordbeskyttet Heien også - med stor I.

Men det som provoserte med sånn inn i gamparævo var at jeg måtte lage meg en ny mailadresse pga av det.En ny mailadresse for at de skulle sende meg et nytt passord.

Så nå har også jeg to hotmailer ;-))

Nå har de fått så mange medlemmer på DOL at det ikke er måte på.

Alle er jo registrert med flere navn - ihvertfall de med l i.

Og så sender de nyhetsbrev til hele bunten. Blæ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ofte blitt utsatt for en liten falsk cheerleader som skriver navnet sitt cheerIeader....lite morsomme greier...kan ikke noe gjoeres??

Jo da. Du må gå inn og passordbeskytte Cheeriander. Altså skrive en stor i istedet for en L.

Men da må du ha en mailboks til...så de får sende deg nytt passord og nyhetsbrev ;-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da. Du må gå inn og passordbeskytte Cheeriander. Altså skrive en stor i istedet for en L.

Men da må du ha en mailboks til...så de får sende deg nytt passord og nyhetsbrev ;-))))

Jippi! Et ekstra nyhetsbrev!

Saa heldig jeg er....eeehhh.................:(

Faar vel gjoere det da, hvis det er det eneste som kan gjoeres...

Takk for hjelpen, Helen..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Det er ikke mulig for oss å sperre alle muligheter for misbruk av nick på denne måten. Dessverre er det "noen som alltid skal ødelegge."

Uansett, er slik bruk av nick klart i strid med vårt regelverk (".... som trakasserer andre brukere eller på annen måte forsettlig bidrar til å gjøre DOL utrivelig for andre. Det forventes at brukerne tar hensyn til hverandre og viser alminnelig god folkeskikk.")

Vi oppfordrer brukerene til å gi oss beskjed på [email protected] dersom en føler at ens nick er blitt misbrukt på denne måten.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig for oss å sperre alle muligheter for misbruk av nick på denne måten. Dessverre er det "noen som alltid skal ødelegge."

Uansett, er slik bruk av nick klart i strid med vårt regelverk (".... som trakasserer andre brukere eller på annen måte forsettlig bidrar til å gjøre DOL utrivelig for andre. Det forventes at brukerne tar hensyn til hverandre og viser alminnelig god folkeskikk.")

Vi oppfordrer brukerene til å gi oss beskjed på [email protected] dersom en føler at ens nick er blitt misbrukt på denne måten.

Med vennlig hilsen

Ser at du endelig våknet ja

;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har passordbeskyttet Heien også - med stor I.

Men det som provoserte med sånn inn i gamparævo var at jeg måtte lage meg en ny mailadresse pga av det.En ny mailadresse for at de skulle sende meg et nytt passord.

Så nå har også jeg to hotmailer ;-))

Nå har de fått så mange medlemmer på DOL at det ikke er måte på.

Alle er jo registrert med flere navn - ihvertfall de med l i.

Og så sender de nyhetsbrev til hele bunten. Blæ....

Jeg måtte også lage ny mailadresse....*sukk*..

Men nyhetsbrev kan du jo luke vekk om du går inn på brukeroppsettet ditt her på DOL...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...