Gå til innhold

webmaster kan du slette inlegget selv om jeg ikke skrev det.?


queen

Anbefalte innlegg

Hei webmaster.

Jeg lurer på om du kan slette et inlegg som heter hun forstår ikke på åpent forum.

Det er ikke meg som skrev inlegget, men jeg svarte hun som skrev det, og fikk deretter trøbbel med en som kaller seg "den du vet" det er hun som jeg var i den diskusjonen med som førte til at begge ble utestengt.

Jeg har oppført meg skikkelig etter jeg kom inn igjen,men nå er hun her igjen og lager kvalme for meg når jeg skal prøve å gi andre råd på inleggene deres.

Håper du kan stoppe dette med en gang, for jeg vil ikke bli satt i dårlig lys pga henne.Vil ikke at dette inlegget skal utarte seg mer enn det allerede har gjort,så jeg håper du forstår.

Vennlig hilsen queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne type forespørsler er det fint om vi får på [email protected] slik at vi kan holde orden på vår dokumentasjon.

Med vennlig hilsen,

Hei webmaster.

OK jeg skal huske det,og gjøre det heretter,var kansje ikke det beste å skrive det på forumet ditt, men det tenkte jeg ikke på da jeg skrev det.

Beklager.

Hilsen queen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...