Gå til innhold

Hva med oss røykere???

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte "omgås med" i bred forstand. Altså også være vitner til utrettelige surmulende debatter i diverse media. Fugellig mener det er noe Thalibansk (eller hvordan det skrives) over den kampanjen som Høybråten fører. Jeg er forsåvidt enig.

Ikkerøykerne plager oss ikke ute. Vi er jo heldigvis henvist til egne avdelinger - og der klarer vi oss godt. Har du ikke lagt merke til at røykeavdelingen er fullsatt?

Hei,

Jeg har lagt merke til at utestedene i California når har minst like mange kunder, fordi alle de som før holdt seg vekke pga røyk, nå har begynt å gå på byen igjen...

I "land of the free" er det faktisk forbudt å røyke UTENFOR føderale bygninger.

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

13

• Lottemor1365380387

11

• SierDuDet

8

• jacob

7

Nei, du vil ikke kunne røyke etter maten.

Mange vil pga det slutte å spise ute. Noe av gleden med middagen er trossalt det å kunne kose seg med en cafe og en røyk etter middagen. Ikke bare det å bli mett.

Utelivet er ikke noe problem, da mange nattklubber vil privatisere seg, og røyking vil selvsagt være lov.

De som ikke gjør det vil ikke få kunder.

Utelivsbransjen vil på mange måter gå til helvete med den regelen.

For ikke å snakke om hva som skjer på de stedene hvor det er ikke er lov til å røyke. Er det noe vi nordmenn har bevist så er det at vi er gode til å slåss i klynger. Står det 50 stk utenfor et utested og røyker, fulle og jævlige, så vil det bli trengsel og bråk.

På samme måte som i køer for å komme inn, og taxikøer.

Jeg tror dette kan bli morsomt. For en gangs skyld vil vi virkelig se resultater av at KRF driter på leggen.

Så jeg støtter gjerne opp om forslaget, bare for å oppleve skadefryden jeg vil føle når problemene begynner og gjøre seg gjeldene :)

Det som skjer er at vi hjemmesittende allergikere begynner å gå på byen. Woila! Fulle utesteder ;-)

Hei,

Jeg har lagt merke til at utestedene i California når har minst like mange kunder, fordi alle de som før holdt seg vekke pga røyk, nå har begynt å gå på byen igjen...

I "land of the free" er det faktisk forbudt å røyke UTENFOR føderale bygninger.

Med vennlig hilsen

Nei, det ville jo være rart om byen skulle bli folketom selv om et slikt forbud iverksettes. Det interessante er altså ikke hvorvidt utesteder vil gå konkurs eller ikke. Det er de mer prinsippielle spørsmålene som er interessante - knyttet opp til statens detaljstyring av menneskers atferd eller motsatt; avgrensing av den frie vilje.Et annet spørsmål er om dette er rett prioritering av statlige ressurser.

Annonse

Nå må dere bare slutte, fordi dere ikke kan stå ute å fryse ihjel. Dermed vil formen stige, og dere vil føle dere mye bedre etter en stund. Blir nesten som en narkoman som blir tvangsinnlagt, fordi han ikke har vilje nok selv. Og i ettertid er han så glad for det, akkurat som dere vil bli.

Og vi ikke-røykere vil slippe at klærne lukter dritt dagen etterpå pga røyklukta.

Dette er en vinn-vinn situasjon for begge parter. Bare fryd og gammen!!! :)

Det er SUNN mobbing! :-) Spør meg! Jeg visste det ville bli totalforbud på jobben - og jeg vet hvor sur og sær jeg blir om noen skal BESTEMME hvor og når jeg skal røyke, -så da sluttet jeg før det ble aktuelt for å slippe å fremstå som barnslig, sur og tverr :-)

Men lett var det ikke!

MEN, - noen røyker hele tiden på trappa - og nå er det sånn at jeg nesten spyr av lukta der - det lukter faktisk av YTTERVEGGEN!

...og det sier ei som røyka som en SVAMP!

La deg mobbe vekk fra det du, eller aller helst - slutt selv! *s*

Nå må dere bare slutte, fordi dere ikke kan stå ute å fryse ihjel. Dermed vil formen stige, og dere vil føle dere mye bedre etter en stund. Blir nesten som en narkoman som blir tvangsinnlagt, fordi han ikke har vilje nok selv. Og i ettertid er han så glad for det, akkurat som dere vil bli.

Og vi ikke-røykere vil slippe at klærne lukter dritt dagen etterpå pga røyklukta.

Dette er en vinn-vinn situasjon for begge parter. Bare fryd og gammen!!! :)

Hva er dette for noe pisspreik? Hvorfor skullle man få bedre form av å slutte og røyke?

Det er SUNN mobbing! :-) Spør meg! Jeg visste det ville bli totalforbud på jobben - og jeg vet hvor sur og sær jeg blir om noen skal BESTEMME hvor og når jeg skal røyke, -så da sluttet jeg før det ble aktuelt for å slippe å fremstå som barnslig, sur og tverr :-)

Men lett var det ikke!

MEN, - noen røyker hele tiden på trappa - og nå er det sånn at jeg nesten spyr av lukta der - det lukter faktisk av YTTERVEGGEN!

...og det sier ei som røyka som en SVAMP!

La deg mobbe vekk fra det du, eller aller helst - slutt selv! *s*

Det må man si, hun slutta å røyke og pang, sykemeldt. Ut å jogg med deg!

Annonse

Det som skjer er at vi hjemmesittende allergikere begynner å gå på byen. Woila! Fulle utesteder ;-)

Jeg tror ikke dere er flere enn røykerne, og uansett så kjenner dere røykere og drar på samme stedene som de drar på.

Sånn er det nå, har alltid vært, og kommer alltid til å bli.

Med mindre ikke-røykerne organiserer seg eller noe sånt.

Jeg tror ikke dere er flere enn røykerne, og uansett så kjenner dere røykere og drar på samme stedene som de drar på.

Sånn er det nå, har alltid vært, og kommer alltid til å bli.

Med mindre ikke-røykerne organiserer seg eller noe sånt.

Jaja, da får jeg sitte og drikke rødvinen min alene....

Men hvis det kommer en kjekkas bort og begyner å prate, så vet jeg ihvertfall at han er røykfri!

Kyss en ikkerøyker og NYT forskjellen!

Fra ei som har prøvd begge deler,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...