Gå til innhold

Hva med oss røykere???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

13

• Lottemor1365380387

11

• SierDuDet

8

• jacob

7

Tror du undervurderer det norske folks trang til felles flatfyll, dersom du faktisk innbiller deg at utestedene blir tomme pga et røykeforbud. ;)

Jeg har da ikke sagt at utestedene blir tomme. Jeg har sagt at utestedene hvor det ikke vil være lov til å røyke, vil bli tomme.

Privatiserte klubber hvor røyking er lov vil selvsagt dukke opp, og disse vil være fulle.

De røykfrie stedene derimot, de vil få store problemer fordi folk ikke dukker opp.

Jeg ville aldri undervurdert betydningen av flatfyll :)

-hadde ikke tenkt å blande meg inn her , men; Hva er dette for slags debatt? Har dere ikke noe VIKTIG å gjøre?

Når den nye røykeloven trer i kraft 1. Januar (for dèt gjør den!) - er det ingenting som blir sagt eller gjort her som spiller noen rolle!

Da er det opp til hver enkelt røyker individuelt å "takle" den på beste måte...

Krangler dere for moro skyld, eller..?

Annonse

-hadde ikke tenkt å blande meg inn her , men; Hva er dette for slags debatt? Har dere ikke noe VIKTIG å gjøre?

Når den nye røykeloven trer i kraft 1. Januar (for dèt gjør den!) - er det ingenting som blir sagt eller gjort her som spiller noen rolle!

I alle dager. Er det ikke lov å diskutere?

Årets dummeste innlegg.

Gratulerer.

(Vi er på et diskusjonsforum).

Årets dummeste innlegg.

Gratulerer.

(Vi er på et diskusjonsforum).

Sorry!

..et irrasjonelt øyeblikk der..! Fikk inntrykk av "høylydt" krangling og bruk av skjellsord som jeg anser for unødvendig...(?)

Antar at jeg selv strir med personlige prob. av dimensjoner som overskygger min forståelse og aksept for folks generelle behov for å bruke tiden på diskusjoner , uansett tema....:o)

Annonse

Sorry!

..et irrasjonelt øyeblikk der..! Fikk inntrykk av "høylydt" krangling og bruk av skjellsord som jeg anser for unødvendig...(?)

Antar at jeg selv strir med personlige prob. av dimensjoner som overskygger min forståelse og aksept for folks generelle behov for å bruke tiden på diskusjoner , uansett tema....:o)

Du er tilgitt :)

Ja, dere skal ut i kulden dere hører hjemme. Dere har lenge nok forpestet tilværelsen for oss andre.

Dessuten finnes fortsatt det valget at en kan slutte...

Personlig synes jeg ikke-røykerene kan ut i kulda, det er tross alt dere som skriker etter all den friske lufta. Og så kan vi røykere få nye vår sigarett i fred innendørs.

Men i motsetning til dere, så er vi røykere et mer inkluderende og rausere folk, så dere er selvfølgelig hjertelig velkommen inn til oss.

Personlig synes jeg ikke-røykerene kan ut i kulda, det er tross alt dere som skriker etter all den friske lufta. Og så kan vi røykere få nye vår sigarett i fred innendørs.

Men i motsetning til dere, så er vi røykere et mer inkluderende og rausere folk, så dere er selvfølgelig hjertelig velkommen inn til oss.

*Humre...* skal vi ta oss tid til en latte i løpet av adventstida?

Gjest klamydia

Nei, det ville jo være rart om byen skulle bli folketom selv om et slikt forbud iverksettes. Det interessante er altså ikke hvorvidt utesteder vil gå konkurs eller ikke. Det er de mer prinsippielle spørsmålene som er interessante - knyttet opp til statens detaljstyring av menneskers atferd eller motsatt; avgrensing av den frie vilje.Et annet spørsmål er om dette er rett prioritering av statlige ressurser.

Det er ihvertfall dårlig prioritering av statlige ressurser at en stor del av befolkningen får lungekreft pga passiv røyking.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...