Gå til innhold

Må bare spørre her inne :-)


flisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Meg også

Du vet jo at jeg er med i en- finger-i-hvert-hull-klubben.

Skriver her for å gi deg litt støtte :)

Det må da være flere enn oss to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet jo at jeg er med i en- finger-i-hvert-hull-klubben.

Skriver her for å gi deg litt støtte :)

Det må da være flere enn oss to!

*kjenner kulden kryper oppover ryggen, hører du ekkoet du også?* hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temaet ble tatt opp under Graviditet for en tid siden. Du er ikke alene. Jeg har opplevd det med flere leger, også med yngre, kvinnelige leger (noen mente at dette bare var noe eldre, mannlige leger gjorde...).

Slapp av, legen din misbruker deg neppe... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temaet ble tatt opp under Graviditet for en tid siden. Du er ikke alene. Jeg har opplevd det med flere leger, også med yngre, kvinnelige leger (noen mente at dette bare var noe eldre, mannlige leger gjorde...).

Slapp av, legen din misbruker deg neppe... :-)

begynte å lure, for det er bare de kvinnelige som har gjort det på meg! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En finger i hvert hull ??

Jo'a, men ikke samtidig.

Min gynekolog er såpass dydig at han bruker en finger i slengen han, og den andre klemmer han diskret på magen min med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En finger i hvert hull ??

Jo'a, men ikke samtidig.

Min gynekolog er såpass dydig at han bruker en finger i slengen han, og den andre klemmer han diskret på magen min med.

*lol*

Eller gjør din gynekolog V tegnet i deg ..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En finger i hvert hull ??

Jo'a, men ikke samtidig.

Min gynekolog er såpass dydig at han bruker en finger i slengen han, og den andre klemmer han diskret på magen min med.

Jo, dessverre, - samtidig, hun kjenner på "mellomkjøttet"....eller noe sånt

*kvalm*

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, dessverre, - samtidig, hun kjenner på "mellomkjøttet"....eller noe sånt

*kvalm*

hehe

Nå fikk jeg meg en god latter ...fordi du sa dessverre og hørtes så oppgitt ut.

Kan ikke skjønne at de kan kjenne på mellomkjøttet om de bruker to fingrer. Uhhh......kanskje hun ruller det mellom tommel og pekefinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg gikk gravid med mine håpefulle kom han men den H**** finger oppi der hver gang...AUUUUUUUUU*

bare tanken på analsex * megagrøss*

men hvert 3 år da må jeg inn men, altså doktormannens finger =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vil ikke si det :-)

Jeg vet sannelig ikke, jeg!! Kan godt hende legen min bruker en finger i hvert hull, har i grunnen aldri tenkt over det. Prøver å tenke på alt annet enn hva som foregår "der nede" når jeg ligger på benken med ett bein til hver side. Legen min bruker ikke bare en diskret finger til å klemme på magen min med, nei, hele den andre hånda klemmer og "moser" for riktig å kjenne etter.

Jeg har forresten også bakoverbøyd livmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet sannelig ikke, jeg!! Kan godt hende legen min bruker en finger i hvert hull, har i grunnen aldri tenkt over det. Prøver å tenke på alt annet enn hva som foregår "der nede" når jeg ligger på benken med ett bein til hver side. Legen min bruker ikke bare en diskret finger til å klemme på magen min med, nei, hele den andre hånda klemmer og "moser" for riktig å kjenne etter.

Jeg har forresten også bakoverbøyd livmor.

øhhhhh, det trenger du liksom ikke tenke etter på FOR DET KJENNER DU * grøsser bare mere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk jeg meg en god latter ...fordi du sa dessverre og hørtes så oppgitt ut.

Kan ikke skjønne at de kan kjenne på mellomkjøttet om de bruker to fingrer. Uhhh......kanskje hun ruller det mellom tommel og pekefinger.

Ok, du ba om det: *s*

Hun tar pekefingeren, eller langfingeren - inn bak, og så tar hun med den andre hånden en finger foran, så "drar" hun nedover det "mellomkjøttet" for å kjenne etter, gudeveithva.

Plager ikke meg noe, bare om jeg hadde vært aleine om det! hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, du ba om det: *s*

Hun tar pekefingeren, eller langfingeren - inn bak, og så tar hun med den andre hånden en finger foran, så "drar" hun nedover det "mellomkjøttet" for å kjenne etter, gudeveithva.

Plager ikke meg noe, bare om jeg hadde vært aleine om det! hehehe

No kjæm æ te å gru mæ te næste gang æ ska te gynnekologen.

Æ har jo aldri tænkt over det herre, men no kjæm æ te å ligg å nikjenn for å sje å kjeinn kor kaillen har fengran...

Å dra'rn hart i mellomkjøttet mitt, da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vil ikke si det :-)

øhhhhh, det trenger du liksom ikke tenke etter på FOR DET KJENNER DU * grøsser bare mere*

Kan jo tenkes jeg ikke har opplevd det, da. Jeg syns i det store og hele at undersøkelsen er ubehagelig, spesielt denne saken som blir stappa inn og som han skrur fra hverandre. *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forekommer meg å være en bagatell, det er verre om du har spist får-i-kål dagen før og må holde igjen.

Og legen sier, bare slapp av fru. Men hvis jeg slapper av så slepper jeg en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vil ikke si det :-)

Det forekommer meg å være en bagatell, det er verre om du har spist får-i-kål dagen før og må holde igjen.

Og legen sier, bare slapp av fru. Men hvis jeg slapper av så slepper jeg en.

Jeg er alltid forsiktig med hva jeg spiser like før jeg skal til gynekologisk undersøkelse. :-)

Sist hadde jeg glemt å gå på do rett før, og hadde problemer når han klemte til på magen min og blæra ikke var helt tom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid forsiktig med hva jeg spiser like før jeg skal til gynekologisk undersøkelse. :-)

Sist hadde jeg glemt å gå på do rett før, og hadde problemer når han klemte til på magen min og blæra ikke var helt tom...

Ja ,for det synes jeg er eklere enn selveste undersøkelsen, selv om det også er ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...