Gå til innhold

Må bare spørre her inne :-)


flisa

Anbefalte innlegg

Jeg er alltid forsiktig med hva jeg spiser like før jeg skal til gynekologisk undersøkelse. :-)

Sist hadde jeg glemt å gå på do rett før, og hadde problemer når han klemte til på magen min og blæra ikke var helt tom...

Ingenting er værre en kål i magan eller det som værre er, så nårn drar deg i mellomkjøttet og klemmer på magan og det BROMMER som værst nedi der.....Du kniper det beste du kan for ikke å slippe og han ser opp på deg med fårete gliz......* uuuuææææhhhhh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trøbbel

Ingenting er værre en kål i magan eller det som værre er, så nårn drar deg i mellomkjøttet og klemmer på magan og det BROMMER som værst nedi der.....Du kniper det beste du kan for ikke å slippe og han ser opp på deg med fårete gliz......* uuuuææææhhhhh*

*ler*

Det sitter nok mange mannfolk her nå og er glad de er det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Ved en vanlig gynekologisk undersøkelse er det greit bare å undersøke i skjeden, men iblant ønsker legen tilleggsinformasjon og har også en finger i rektum, men det er meget sjelden at det er nødvendig. I Norge har det i mange år vært tradisjon for at man undersøker med en finger i skjede og en i rektum, men den yngre generasjon undersøker rutinemessig kun i skjeden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...