Gå til innhold

Hvit mann, lat mann, sitter og pisser....


Fransiscka

Anbefalte innlegg

"Hvit mann, lat mann, sitter og pisser", er et uttrykk jeg har hørt fra jeg var liten av. Etter at jeg vokste til og fikk meg samboer viste det seg at han faktisk satt og tisset!? Han viste ikke dette før etter noen måneder sammen, kanskje det var flaut å vise at han faktisk satt? Vel, siden den tid har jeg aldri sett ham stå.

Er dette vanlig blandt menn, eller er han bare helt unormal? Jeg syns jo det er mandig å STÅ å pisse da, men her begynner jeg å lure.

Sitter dere og pisser i smug? Er det noe i dette uttrykket?

Eller er det bare jeg som treffer slike merkelige menn...?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • jul_hansen

    5

  • Helen

    4

  • shandy

    4

  • Cowboy

    4

Mest aktive i denne tråden

Hvis en er: syk, fyllesyk, overtrøtt, kvalm eller liknende og må stå å vente i en evighet på å få pisse. Da går det jo an å sette seg ned men det er veldig sjelden jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille ville

Høres jo avslappende ut det! Jeg har ikke sett noen gjøre det før i alle fall! Men hvem vet hva som skjer bak lukkede dører...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De sitter de aller fleste. Også jeg! Og jeg føler meg ikke noe feminin av den grunn. Lettere å lese avisen da.

Hvor mye rekker du å lese????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han har bommelibom samtidig da vet du , da får han til tre ting på en gang ;-)

aaaah... kanskje. eller kanskje det ikke er aviser han leser i det hele tatt? hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaah... kanskje. eller kanskje det ikke er aviser han leser i det hele tatt? hva tror du?

Jeg leser finans-sidene mens det skvaler og sildrer i skåla! Og så slipper jeg å vaske opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Følgende samtale var å høre her for ca. 1 minutt siden.

R"er meg, og S er samboeren min.

R- S, er du så lat at du sitter og pisser når jeg ikke er til stede?

S- ja.

R- Hæ? er du virkelig så lat?

S- Nei,men jeg sitter jo og pisser når jeg driter!!!!!

R-Ja,men du sitter ikke når du BARE må TISSE ,altså?

S- Nei,det gjør jeg ikke!

R- Ok (puh)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...