Gå til innhold

Hvit mann, lat mann, sitter og pisser....


Fransiscka

Anbefalte innlegg

Gjest Tullingen

Hovedpoenget er å kveile ut kølla på en slik måte at pisset havner innefor tiltenkt område.

Andre viktige ting er: Har du besøk og dasset er vegg i vegg med stua, så må en påse at Bobby Peru koeffisienten minimeres. Har man bomber i ræva bør også disse ved slike tilfeller fyres av på en diskret måte.

Fin-fine tips du kom med! Skal tenke på det neste gang jeg må....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • jul_hansen

    5

  • Helen

    4

  • shandy

    4

  • Cowboy

    4

Mest aktive i denne tråden

Når en mann har skikkelig ereksjon (ståpikk) skal han ikke klare å tisse. Det er når ereksjonen begynner å dabbe av at evnen til å tømme blæra kommer tilbake.

Så du må være spesialkonstruert ettersom du kan tisse på en skikkelig ereksjon.Eller er det skryt ?

Bare et lite spørsmål til deg.

Hvordan klarer de som utfører Wet-sex å tisse under akten da?

Merkelige greier, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite spørsmål til deg.

Hvordan klarer de som utfører Wet-sex å tisse under akten da?

Merkelige greier, spør du meg.

Skulle tro selve akten oppstår etter wetsexen.....Har aldri prøvd dette fenomenet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro selve akten oppstår etter wetsexen.....Har aldri prøvd dette fenomenet :o)

Jeg og min har heller ikke prøvd, men jeg bare lurte. Det var jo mulig at BG hadde et svar :-)

Forbinder ikke urinering med sex uansett jeg da, men jeg lurer på så mye rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk og hørt samboeren min si det er vanskelig å pisse om man har ståkuk, men at det visstnok GÅR AN, og da er det også best å sitte. (Han sitter nå alltid uansett da... hmf)

Et annet problem er jo at det blir så sinnsykt høyt trykk, at du bare må sitte ned for å treffe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro selve akten oppstår etter wetsexen.....Har aldri prøvd dette fenomenet :o)

Men hvis fenomenet oppstår før selve akten, har det ingenting med kåthet og sex å gjøre. Det vil med andre ord si at det er noe annet som ligger til grunn. Eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme er det mest vanlig å sitte pga. oppdragelse der vi lærte å ikke søle på kantene:-))

Det hender jo den er stilt i spredestråle etter en herlig natt:-))

Sitter man kan man også lese avisa, barbere seg eller gjøre andre ting under tømmingen.

Har man i tillegg morgenbrød er det ikke så godt å bende ham ned til retning toalettskål:-))

La gutta sitte du Fransiscka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis fenomenet oppstår før selve akten, har det ingenting med kåthet og sex å gjøre. Det vil med andre ord si at det er noe annet som ligger til grunn. Eller hva?

Det er kanskje tanken på det som virker opphissende. Slik at den virkelige kåtheten kommer. Nei, søren, dette vet jeg ikke ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en mann har skikkelig ereksjon (ståpikk) skal han ikke klare å tisse. Det er når ereksjonen begynner å dabbe av at evnen til å tømme blæra kommer tilbake.

Så du må være spesialkonstruert ettersom du kan tisse på en skikkelig ereksjon.Eller er det skryt ?

Hmm..Det er ikke ofte jeg faar sjansen til aa gi en kommentar til en professor i psykiatri, saa jeg faar vaere hoeflig (selv om du sikkert har hoert og sett mye rart, med ditt fagfelt....).

Jeg klarer naa da allikevel aa tisse selv med ereksjon, forskjellen er vel egentlig at jeg maa presse litt mer for det renner ikke bare av seg selv (kanskje det ikke er sunt???).

Dessuten er vel ikke akkurat dette noe aa skryte av. Skulle jeg skryte av noe kroppslig, saa maatte det vaere noe helt annet, saann som min enorme evne til aa drikke masse oel eller noe saant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Hmm..Det er ikke ofte jeg faar sjansen til aa gi en kommentar til en professor i psykiatri, saa jeg faar vaere hoeflig (selv om du sikkert har hoert og sett mye rart, med ditt fagfelt....).

Jeg klarer naa da allikevel aa tisse selv med ereksjon, forskjellen er vel egentlig at jeg maa presse litt mer for det renner ikke bare av seg selv (kanskje det ikke er sunt???).

Dessuten er vel ikke akkurat dette noe aa skryte av. Skulle jeg skryte av noe kroppslig, saa maatte det vaere noe helt annet, saann som min enorme evne til aa drikke masse oel eller noe saant.

Ved full ereksjon er det så viselig innrettet at lukkemuskulaturen fra blæren over i urinrøret er stengt, dette av hensyn til ereksjonsfunksjonen, hvor formålet som bekjent er at sædvæske skal passere inn i urinrøet og videre ut, eventuelt til kvinnens skjede. Urin og sæd bør ikke blandes sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved full ereksjon er det så viselig innrettet at lukkemuskulaturen fra blæren over i urinrøret er stengt, dette av hensyn til ereksjonsfunksjonen, hvor formålet som bekjent er at sædvæske skal passere inn i urinrøet og videre ut, eventuelt til kvinnens skjede. Urin og sæd bør ikke blandes sammen.

Kanskje den ikke staar fullt ut i vaeret da.

Det er jo mulig at den littegrann slapp......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...