Gå til innhold

Hvit mann, lat mann, sitter og pisser....

Anbefalte innlegg

Hei.

Følgende samtale var å høre her for ca. 1 minutt siden.

R"er meg, og S er samboeren min.

R- S, er du så lat at du sitter og pisser når jeg ikke er til stede?

S- ja.

R- Hæ? er du virkelig så lat?

S- Nei,men jeg sitter jo og pisser når jeg driter!!!!!

R-Ja,men du sitter ikke når du BARE må TISSE ,altså?

S- Nei,det gjør jeg ikke!

R- Ok (puh)

Når begynte kvinnene å legge seg opp i hvordan mennene ter seg på do?

Kvinner kan jo stå de og, jmf The Full Monthy, men det er kanskje over denne tynne linja mellom feminin og maskulin, der kvinner får baller og menn melkespreng?

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jul_hansen

5

• Helen

4

• shandy

4

• Cowboy

4

Mest aktive i denne tråden

For aa vaere helt aerlig, jeg sitter og pisser naar jeg har staakukk. Det er i saanne tilfeller vanskelig aa treffe skaala naar jeg staar, og det er sjelden ok aa pisse utenfor, dvs. paa doruller og andre ting.

Dessuten sitter jeg aa pisser gjerne om natta, for jeg hater aa slaa paa lyset for det gjoer vondt i oynene og odelegger nattesynet. Problemet er det samme her, staar jeg og pisser, staakukk eller ikke, er det vanskelig aa treffe siden det er helt moerkt.

Ellers saa staar jeg, som jo normalt innebaerer de fleste gangene om dagen.

Jentene har det enklere som sikter fra point zero.

"uansett hvor mye jeg rister min boa, den siste draapa faller alltid paa skoa"

Annonse

For aa vaere helt aerlig, jeg sitter og pisser naar jeg har staakukk. Det er i saanne tilfeller vanskelig aa treffe skaala naar jeg staar, og det er sjelden ok aa pisse utenfor, dvs. paa doruller og andre ting.

Dessuten sitter jeg aa pisser gjerne om natta, for jeg hater aa slaa paa lyset for det gjoer vondt i oynene og odelegger nattesynet. Problemet er det samme her, staar jeg og pisser, staakukk eller ikke, er det vanskelig aa treffe siden det er helt moerkt.

Ellers saa staar jeg, som jo normalt innebaerer de fleste gangene om dagen.

Jentene har det enklere som sikter fra point zero.

"uansett hvor mye jeg rister min boa, den siste draapa faller alltid paa skoa"

Kan du pisse når du har ståkukk?? hva er det som feiler deg?

Visst kan de de?

Kjenner en som hadde en dame som var utro og tok henne på fersk gjerning.

Han lot ikke henne vite det, men neste gang med sexen pisset han inni henne og gjorde det slutt!

Hehehe, ganske bra da :)

Når nøden er størst klarer en jo det?

Hakke du opplevd det selv?

Visst kan de de?

Han lot ikke henne vite det, men neste gang med sexen pisset han inni henne og gjorde det slutt!

Det skal jo ikke la seg gjøre da!! Det er en liten kran på insiden som bestemmer hva som skal kunne komme ut. Det er jo ikke noe mening i å kunne pisse med ståkukk. Jeg kan i alle fall ikke det.

Kanskje krana hans var feiljustert?? Eller kanskje han hadde sex uten å være opphisset i det hele tatt(dette er sikkert enklere hvis dama har vært utro:o))

Hovedpoenget er å kveile ut kølla på en slik måte at pisset havner innefor tiltenkt område.

Andre viktige ting er: Har du besøk og dasset er vegg i vegg med stua, så må en påse at Bobby Peru koeffisienten minimeres. Har man bomber i ræva bør også disse ved slike tilfeller fyres av på en diskret måte.

Annonse

Hovedpoenget er å kveile ut kølla på en slik måte at pisset havner innefor tiltenkt område.

Andre viktige ting er: Har du besøk og dasset er vegg i vegg med stua, så må en påse at Bobby Peru koeffisienten minimeres. Har man bomber i ræva bør også disse ved slike tilfeller fyres av på en diskret måte.

....men nå lo jeg så jeg holdt på å dette av stolen.

Jeg har faktisk og hørt samboeren min si det er vanskelig å pisse om man har ståkuk, men at det visstnok GÅR AN, og da er det også best å sitte. (Han sitter nå alltid uansett da... hmf)

Det skal jo ikke la seg gjøre da!! Det er en liten kran på insiden som bestemmer hva som skal kunne komme ut. Det er jo ikke noe mening i å kunne pisse med ståkukk. Jeg kan i alle fall ikke det.

Kanskje krana hans var feiljustert?? Eller kanskje han hadde sex uten å være opphisset i det hele tatt(dette er sikkert enklere hvis dama har vært utro:o))

Selvsagt kan man pisse naar man har staakukk, i hvertfall klarer jeg det ganske saa greit (sittende). Naar du sier at du ikke klarer det, er vel det bare en bekreftelse paa dine begrensete kunnskaper til aa gjoere diverse ting i overopphetet tilstand. Av dette konkluderer jeg lett at du sannsynligvis har mindreverdighetskomplekser pga. liten tiss og derav problemer med det annet kjoenn.

Dessverre for deg.

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Selvsagt kan man pisse naar man har staakukk, i hvertfall klarer jeg det ganske saa greit (sittende). Naar du sier at du ikke klarer det, er vel det bare en bekreftelse paa dine begrensete kunnskaper til aa gjoere diverse ting i overopphetet tilstand. Av dette konkluderer jeg lett at du sannsynligvis har mindreverdighetskomplekser pga. liten tiss og derav problemer med det annet kjoenn.

Dessverre for deg.

Når en mann har skikkelig ereksjon (ståpikk) skal han ikke klare å tisse. Det er når ereksjonen begynner å dabbe av at evnen til å tømme blæra kommer tilbake.

Så du må være spesialkonstruert ettersom du kan tisse på en skikkelig ereksjon.Eller er det skryt ?

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Visst kan de de?

Dette er sånn vanlig gutteskryt; "piss i a, og kvitt deg med a". jeg tror ikke særlig på den versjonen. Det er ønsketenkning om å straffe jenta. Umodent med andre ord.

Gjest Tullingen

Visst kan de de?

Jeg klarer å pisse når den er 80-90% erigert.

Det er bare å slappe HELT avfra man har 100% erigert penis, og så jobbe seg nedover. Har man veldig full blære vil man kunne pisse litt tidligere enn om blæra er litt full. Funker helt sikkert på meg.

Gjest Tjodleik

Jeg har et par hørselevern hengende på dass, de er nyttige, iallfall for min egen del *LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...