Gå til innhold

Neeeeeeeeeeeeeeeeei!!!!!

Anbefalte innlegg

Det renner vann inn av takvinduet mitt!!!

Hva gjør jeg nå da? Helt merkelig at det renner inn vann nå, det er ikke noe særlig snø på vinduet, har vært mye mer før uten at det har rent noe...

Dette er vel en sånn ting som jeg umulig kunne sjekka på visning eller overtakelse? En ting hun som bodde her burde sagt fra om? Jeg mener, et vindu begynner vel ikke bare å lekke sånn helt uten videre?

Jeg har bodd her i 2 måneder...og jeg har IKKE råd til noen vindus-reparasjon nå...*grøss*

Kan jeg klage til selger/megler? Det var jo ikke mulig for meg å sjekke opp om vinduene var vanntette, og dessuten står det i prospektet at vinduene ble byttet i 2001...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84857-neeeeeeeeeeeeeeeeei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...