Gå til innhold

FU: Hva er det værste med jula?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Vincent

5

• Zirine

2

• Babette

2

• Nyco

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Alt juggelet, alle de klissete superkommersielle kirkekonsertene, sløsingen.

Verste skrives med e, ikke æ. Jeg var nødt til å rette på det, Vincent. Håper den rettelsen fører til en peppersint "Get a life"- kommentar fra en eller annen. Jeg har lyst til å krangle. Hvor er petter smart? Og hvor, hvor, hvor er Einar Gerhardsen ?

Annonse

De syvarma advensstakene som nå tyter ut OVERALT er absolutt det verste med førjula, og at folk ikke får de ned når advent er ferdig og jula begynner, er enda verre!!!!

Ja til avskaffelse av syvarmede lysestaker!!!

åå.. sånn Romsås-pyramide, som conan kalte det?

Annonse

åå.. sånn Romsås-pyramide, som conan kalte det?

Sikkert det samme. Ta deg en tur på Oslo City, der har de ca 500 stk i kontorvinduene som har utsikt inn mot senteret.

Det er ikke bare på Romsås det er overfylt med syvarmede adventsstaker, det er OVERALT!!

Blir helt stressa av å tenke på dette her. Trodde faktisk at vi i blokka mi var så fornuftige ordentlige mennesker med god smak og dårlig råd at ingen skulle fram med en sånn, men så er det pinadø en allikevel som har klart å rote fram en. I naboblokka er det sju stk (av 20 vinduer elns) som jeg må se på hver eneste dag!! Arg.

Alt juggelet, alle de klissete superkommersielle kirkekonsertene, sløsingen.

Verste skrives med e, ikke æ. Jeg var nødt til å rette på det, Vincent. Håper den rettelsen fører til en peppersint "Get a life"- kommentar fra en eller annen. Jeg har lyst til å krangle. Hvor er petter smart? Og hvor, hvor, hvor er Einar Gerhardsen ?

værste er verre enn verst.

Barn som lider under foreldres økte alkoholmisbruk under høytiden.

Og barn som nektes å være sammen med familien sin.

Er det noen her på DOL som følger med på saken om Nina og kristoffer??

http://home.broadpark.no/~fbjartan/

Bare lurte, siden dette har tatt helt av nå og jeg har vondt i magen hver dag nå når jeg tenker på hvordan Kristoffer må ha det i jula.

Sikkert det samme. Ta deg en tur på Oslo City, der har de ca 500 stk i kontorvinduene som har utsikt inn mot senteret.

Det er ikke bare på Romsås det er overfylt med syvarmede adventsstaker, det er OVERALT!!

Blir helt stressa av å tenke på dette her. Trodde faktisk at vi i blokka mi var så fornuftige ordentlige mennesker med god smak og dårlig råd at ingen skulle fram med en sånn, men så er det pinadø en allikevel som har klart å rote fram en. I naboblokka er det sju stk (av 20 vinduer elns) som jeg må se på hver eneste dag!! Arg.

Det feiende, flotte juleproduktet har svensk opphav, signert Philips.

Folk med symmetri-syken har faktisk en 7-armet i hvert eneste vindu. Jeg talte 11 i ett eneste bolighus. Det var veldig symmetrisk.....

For ikke å snakke om de som har to eller fire vindu ved siden av hverandre og henger en advenststjerne i hvert vindu så det ikke skal bli usymmetrisk. Burde tenkt på det da de bygde og hatt ett eller tre vindu.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...