Gå til innhold

Nå har jeg funnet meg ny tannlege*s*


Solsikke

Anbefalte innlegg

Nå har jeg funnet meg ny tannlege i Bodø. En utrolig behagelig mann. Jeg var hos han i dag forde jeg hadde betennelse i en fortann. Tannlegen borret opp den gamle rotfyllingen for å få drenert ut en masse puss. Kjente nesten ingenting. Tannlegen snakket meg igjenom hele tannlegetimen så jeg var ikke redd i det hele tatt. Å det gjorde nesten ikke vondt heller*s*. Skal tilbake på tirsdag å gruer ikke i det hele tatt.

Klemmer fra ei med veldig tannlegeskrekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Bra Solsikke.

*Fra angstpasient til en som gleder seg til neste time*

Dette synes jeg er bra.

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Solsikke.

*Fra angstpasient til en som gleder seg til neste time*

Dette synes jeg er bra.

Hilsen fra

Hei Tannlegen:-)

Litt feil å si at jeg gleder meg. Angsten sitter der fortsatt men den er ikke så forferdelig da. Men jeg gruer ikke til morgendagens behandling. Ennå i alle fall. Vet jo at det ikke er så mye som skal gjøres da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...