Gå til innhold

" Presangkjøret", er dere ferdige?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lina1365380363

19

• Ulv I Faarikaal

5

• flisa

4

• spirito

4

Mest aktive i denne tråden

lina1365380363

Jul? Presanger *forvirret* Er det DEN tiden av året? ;-)

Nei, jeg er langt fra ferdig med presangkjøret. VELDIG langt fra. Har faktisk knapt begynt *sukk*.

mvh

*ler*, ja det er den tiden.

Du er som jeg var ifjor, begynner mot slutten.....det blir sånn stress, så i år tok jeg meg sammen og begynte tidligere.

:)

lina1365380363

15 av 15 i boks ! Nå kan jeg kose meg frem til jul, med baking og julegodter.

Gaver til samboerens familie er selvfølgelig hans ansvar. Lurer på hvordan han ligger an ?

Ja, det er verre med samboeren da, har ennå ikke sett min.......

Spent..(på hva jeg får av ham, da)

*ler*, ja det er den tiden.

Du er som jeg var ifjor, begynner mot slutten.....det blir sånn stress, så i år tok jeg meg sammen og begynte tidligere.

Jeg vet... Og vi som skal feire jul hjemme i eget hus for første gang, i tillegg: Da betyr det vasking og styring hjemme i tillegg. Og gubben har funnet ut at NÅ er en fin tid å pusse opp vaskerommet (grunnes, males/montere opp ny innredning og ny dusj....)

Kanskje vi får feire jul i januar i stedet?

Neida, jeg gidder ikke å la meg stresse. Rundvasken kan vi ta til våren, jeg har ikke intensjoner om en overdådig julefeiring, men en rolig og fredelig hjemme.

Annonse

Ja, det er verre med samboeren da, har ennå ikke sett min.......

Spent..(på hva jeg får av ham, da)

Jeg også. Det kan nok bli løping i siste liten, og rare gaver til familien, men det skal han ha: Min er alltid veldig fin, med tydelig omtanke bak.

lina1365380363

Jeg vet... Og vi som skal feire jul hjemme i eget hus for første gang, i tillegg: Da betyr det vasking og styring hjemme i tillegg. Og gubben har funnet ut at NÅ er en fin tid å pusse opp vaskerommet (grunnes, males/montere opp ny innredning og ny dusj....)

Kanskje vi får feire jul i januar i stedet?

Neida, jeg gidder ikke å la meg stresse. Rundvasken kan vi ta til våren, jeg har ikke intensjoner om en overdådig julefeiring, men en rolig og fredelig hjemme.

Enig med deg!

lina1365380363

Jeg også. Det kan nok bli løping i siste liten, og rare gaver til familien, men det skal han ha: Min er alltid veldig fin, med tydelig omtanke bak.

Det er bra!

Tror nok min blir fin også.

NÅ blir jeg presset bort fra pc`en av "fjortisen" min.......

Ja,ja, får vel prøve igjen seinere.

Annonse

lina1365380363

I vår familie får ingen voksne presanger til jul, kun barna. Og de får MYE.

Unntaket er ting ungene har laget i barnehagen da :-)

Yes, slik er det hos oss også.

Derfor ble det 17 istedet for 30..........

Men besteforeldrene får fra barna.

Hilsen..............

lina1365380363

Veldig ferdig! :-)

I år får svigers og svigerinne bilde av barna, alle de andre får ingenting. Vi drar til Spania, og har derfor avtalt en pakkefri jul i år.

Hei!

Dere reiser til sol og sommer, ja.

Ikke dumt det, men her ville barna protestert, og det kan jo jeg forstå.

Hilsen...........

lina1365380363

Neierikkeferdig,mendeterfordijeg lagerdemselv...ogkosermegmeddet

Oghvor er mellomromstasten tildattern?

*ler*, nei jeg vet ikke hvor mellomromstasten er jeg.

Har ikke sjekket, men tror nok hun bruker mellomrom.

Hun liker å chatte .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...