Gå til innhold

" Presangkjøret", er dere ferdige?

Anbefalte innlegg

Ja, det blir nok kjøpt i desperasjon. Det gjør det nok.

Men det enkleste er gavekort. Det blir ofte gavekort :)

Enig, gavekort er genialt. Blir mye gavekort bestandig fra meg.

Fotpleie, teaterbilletter, massasje, aromaterapi... Kan få gavekort på alt!:-)

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lina1365380363

19

• Ulv I Faarikaal

5

• flisa

4

• spirito

4

Mest aktive i denne tråden

15 av 15 i boks ! Nå kan jeg kose meg frem til jul, med baking og julegodter.

Gaver til samboerens familie er selvfølgelig hans ansvar. Lurer på hvordan han ligger an ?

Jeg må være med å kontrollere samboerns gavekjøping, ellers blir det vanvittig dyrt for oss.

Han kjøper fem pakker til hver og velger ut når han kommer hjem...

Han har nemlig null evne til planlegging og lagerstyring, så smått om senn har jeg klart å gjøre ham avhengig av min hjelp til gavehandel.

Men gaven til meg ordner han selv - den kjøpes som regel inn i siste liten, men jeg blir ALLTID skikkelig fornøyd!:-) (som regel klær som er kulere enn de jeg kjøper selv)

Annonse

Nærmer meg slutten, om ikke annet. Gleder meg til faren til barna kommer og skal betale sin del av regninga, for det er ikke billig å kjøpe gaver til nesten 30 stykker - i alle fall ikke med et alenemor-til-tre-budsjett. Det blir nok ikke så mye neste år!

Mangler bare å hente noen forstørrede bilder hos fotografen, men det må drøye til bittelillejulaften eller noe sånt.

Hjelp, jeg er IMPONERT!Ikke verst, må jeg bare si.

Nei, jeg skjønner det ikke helt jeg heller, det er ikke likt meg.

Men nå ser jeg hvorfor.

Jeg har hatt influensa i 1 uke. Hadde jeg ikke vært ferdig hadde det blitt kjempestress!

Godt å være litt framsynt :-)

lina1365380363

Ferdig? Jeg? Haha!

Jeg har ikke kjøpt en eneste julegave, ikke vasket, ikke bakt, ikke funnet fram julepynt, og jeg har ikke sendt et eneste julekort.

Hva er det som haster sånn? Jeg føler at jeg har god tid, jeg:-)

*ler*, ja, ja, det er jo 11 dager til jul enda.........

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...