Gå til innhold

Jeg har sånn en stygg....

Anbefalte innlegg

..hoste! Sånn harkete greier, som om det har satt seg noe i halsen, men jeg har ikke vondt i halsen, det bare klør litt (i går var jeg hes).

Dette har pågått sånn ca. 2 dager. Jeg har en stund hatt en plagsom forkjølelse, men den er i ferd med å gå over.

Jeg hadde akutt bronkitt for et halvt år siden. Kan det ha noe med det å gjøre? Dette kom da jeg fikk et temperaturskifte på 20 grader (fra +5 til -15) da jeg kom hjem fra Danmark forrige helg.

Jeg har ikke råd til å gå til legen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85817-jeg-har-s%C3%A5nn-en-stygg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hostestillende

Kjøp hostestillende medisin (taletter eller mikstur) på apoteket, så slipper du å hoste så mye at du blir mer irritert og hoster mer..

Hvis det ikke er slim som skal opp, har ikke hosten noen viktig funksjon, så da er det best å stille den.

Kjøp hostestillende medisin (taletter eller mikstur) på apoteket, så slipper du å hoste så mye at du blir mer irritert og hoster mer..

Hvis det ikke er slim som skal opp, har ikke hosten noen viktig funksjon, så da er det best å stille den.

Noen peiling på hva det kan være?

Jeg har noe hostesaft jeg fikk på resept da jeg hadde bronkitt. Den inneholder morfin. Kan jeg bruke den? (frykelig effektiv, har erfart at de man ikke får på resept ikke virker)

Noen peiling på hva det kan være?

Jeg har noe hostesaft jeg fikk på resept da jeg hadde bronkitt. Den inneholder morfin. Kan jeg bruke den? (frykelig effektiv, har erfart at de man ikke får på resept ikke virker)

Cosylan? Hvis den ikke er for gammel, kan du sikkert bruke den, men varer det lenge ville jeg gått til legen. Pass på bilkjøring osv når du tar Cosylan.

Cosylan? Hvis den ikke er for gammel, kan du sikkert bruke den, men varer det lenge ville jeg gått til legen. Pass på bilkjøring osv når du tar Cosylan.

Cosylan var det den het ja.. tror jeg går og finner den frem nå med en gang.

Skal la være å kjøre bil da vettu...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...