Gå til innhold

Hjelp, jeg blir ikke kvitt ham...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Victor Escargot

Drømmemannen ja... hvis jeg ikke allerede hadde funnet ham så hadde jeg tatt deg...:-)

Utdypning av hva som skjedde:

Vi var en masse fulle folk, og den her fyren hang etter meg hele tiden. På den tiden var jeg nettopp blitt dumpa og gråt ut min sorg til han her fordi det ikke akkurat var noen annen skulder å gråte på da.

Jeg kan ikke huske at jeg gav ham telefonnummeret mitt (mulig det også var venninna mi som gjorde det, for hun kan være litt ondskapsfull innimellom), men dagen etterpå får jeg bare en masse sms og han spør om jeg angrer. Jeg fattet ikke noen ting, men til slutt påstår han at vi har rota sammen (og at han er hodestups forelsket i meg), noe som ikke kan være mulig, for jeg husker alt som skjedde, og det skjedde ikke.

Har også møtt ham på en fest senere, og da bare satt han og grinte hele kvelden fordi jeg ikke ville ha ham. STØNN!!!!!

"Full, nettopp dumpa, husker ikke hva som skjedde, var sikkert venninna..."

Dette er jo bare unnskyldninger fra din side, jo!

Gjest Victor Escargot

Har vært borti en del sånne typer. Jeg ser ut til å tiltrekke meg dem.

Har du prøvd å si at han er en forbannet idiot som du aldri i verden kommer til å utvikle noe som helst av følelser for?

(han overlever det, jeg garanterer)

"(han overlever det, jeg garanterer) "

Og om han ikke gjør det, så bryr hvertfall ikke du deg...

Har vært borti en del sånne typer. Jeg ser ut til å tiltrekke meg dem.

Har du prøvd å si at han er en forbannet idiot som du aldri i verden kommer til å utvikle noe som helst av følelser for?

(han overlever det, jeg garanterer)

jepp, prøvde det etter en ukes tid...

"Full, nettopp dumpa, husker ikke hva som skjedde, var sikkert venninna..."

Dette er jo bare unnskyldninger fra din side, jo!

Jeg husker hva som skjedde jo... men han påstår at vi rota, noe vi absolutt ikke kan ha gjort uten at jeg hadde husket det...

Du har to valg:

1. Ignorer han totalt. Det funker. Du har sikkert ikke gjort det til nå, så ikke si at du har forsøkt det.

2. Si at du er lesbisk og forelsket i moren hans.

1. Jo, jeg har forsøkt det...

2. Han vet jeg har en annen en (en mann...), og jeg har ikke truffet mora hans.. ellers var den god!

"(han overlever det, jeg garanterer) "

Og om han ikke gjør det, så bryr hvertfall ikke du deg...

Jeg skal love deg at det er forbannet sjeldent.

Eller skal vi bare føye oss etter alle midlertidige og varige halvpsyko menn som truer med å ta selvmord dersom vi ikke blir sammen med dem?

VIlle jo blitt mer som tvangsekteskap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...