Gå til innhold

lampe mot vinterdepresjon?

Anbefalte innlegg

Gjest en som vil være anonym

Det er mulig det har vært tatt opp her før, men jeg er ny på dette forum.

Er det noe sted i Oslo jeg kan få kjøpt lampe mot vinterdepresjon, og hva anbefales? Jeg vil helst ikke kjøpe over postordre, da jeg gjerne vil se varen først. Er det stor forskjell på kvaliteten/virkningen av disse lampene?

Og til slutt: hvor mye koster en slik lampe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/8583-lampe-mot-vinterdepresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl på forum for psykiatri har gjentatte ganger anbefalt Sanolux da den har best dokumentasjon.

Som du vil se under forhandlere på www.sanolux.no er det to steder i Oslo du får kjøpt denne lampa.

Prisen er 2490,- men som du vil se på www.sanolux.no kan den også leies.

Jeg har denne lampa selv og er veldig fornøyd.

[email protected]

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære anonym.

Jeg ser at du allerede har fått et informativt svar fra Dystonia, men jeg vil legge til at flere psykologer og psykiatere har lamper i sine praksiser som kan brukes der på kontoret eller de leier ut lamper for en behandlingsserie.

Nils Håvard Dahl på forum for psykiatri har gjentatte ganger anbefalt Sanolux da den har best dokumentasjon.

Som du vil se under forhandlere på www.sanolux.no er det to steder i Oslo du får kjøpt denne lampa.

[email protected]

Jeg har en lampe som heter Brightlight og er fra Phillips. Det er den første som kom i salg for ca. 2 år siden. På meg virker den bra. Den ble kjøpt i en elektrisk forretning (lampebutikk). De flest elektriske forretninger kan ta imot bestilling.

[email protected]

Jeg har en lampe som heter Brightlight og er fra Phillips. Det er den første som kom i salg for ca. 2 år siden. På meg virker den bra. Den ble kjøpt i en elektrisk forretning (lampebutikk). De flest elektriske forretninger kan ta imot bestilling.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...